سلامت و تندرستی

شرایط انجام تست کرونا از مادران باردار و نوزاد آنها

پزشک فوق تخصص نوزادان در نظم و در شرایط اتمام سوئدی مادر در دوران بارداری و فرزند او توضیح ارائه شده و گفت: “رنج می برند واگیری کووید۱۹ بیماری در نوزادان و کودکان تا حدود? درصد از جمعیت جهان و ۳۰درصد بیماران تاج مثبت در تمام ردههای سنی بدون علامتاند.

مطابق با یاهو! دکتر امروز با توجه به این واقعیت است که او باردار است و مادر بیشتر پرده نظرات به ویژه کووید19 گفت:” مادری که با ?? روز در تماس با فرد مبتلا به تاج و تخت مورد بررسی قرار گرفت و حتی اگر سیگنال بهتر نیست تنها دو بار در PCR در فاصله کمتر از ?? ساعت. در صورت پاسخ منفی به آزمون ممکن است به این امید مادر به تاج نه و عوارض برای جنین خواهد شد.

افزود: در مورد زمانی که یک زن باردار است مادر به بیماری کرون و بهبود پس از بهبود باید هر دو هفته به انجام سونوگرافی برای جنین بدن. زیرا این امکان وجود دارد که این بیماری می تواند باعث رشد و عقب ماندگی جنین مبتلا به سندرم زجر جنین باید رعایت شود.

او به خصوص مادران مبتلا به این بیماری کووید_۱۹ که تحویل تثلیث. تایید کرد: فرزند متولد از این مادر باید ?? روز به غیر از مادر به شود اگر برای برخی از این دلیل, این مادر مجبور است برای مراقبت از فرزند یا مادر و فرزند بدون در نظر گرفتن زمان عملیات. مطمئن شوید که در فاصله دو متر از کودک و مادر اشاره کرد که.

این یک کانال خبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، اضافه شده در مورد زمانی که کودک مشکوک به کرونا باید اگر نه دو-PCR برای فاصله ?? ساعت از زمان تصویب آن و اگر تست منفی است می توان گفت که کودک امن است. اگر نوزادان نیز علائم این بیماری زمانی که ما ثبت نام را در مدت سه روز ??? قطع شده و در حال حاضر کالاهای عمومی باید دو تست منفی با استفاده از روش PCR آن گرفته شد.

او گفت: در موارد شدید این بیماری نیز باید به مراقبت ویژه. در رابطه با کودکان و نوزادان, آمار و مستندات نشان می دهد که خطر در این است که کمتر تحت تاثیر و اگر علائم سهولت این است که ما بیشتر نگران انتقال بیماری از آنها به دیگران است. درد و رنج از بیماری های واگیری کووید۱۹ در نوزادان و کودکان تا حدود? درصد از جمعیت جهان و ۳۰درصد بیماران تاج مثبت در تمام ردههای سنی بدون علامتاند.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا