ورزش و نشاط

مهدی: باید منتظر ابلاغیه باشیم/ تمامی تمهیدات لازم انجام شده است

مهدی: باید منتظر اطلاع رسانی باشیم / کلیه تمهیدات لازم انجام شده است

فرد مسئول از میزبانی مسابقات لیگ برتر می گوید که به منظور شروع مربیگری تیم های فوتبال، ما باید برای اعلام ستاد تاجگذاری صبر کنید.

به گزارش مجله زنده خبری ، سهیل مهدی که وظیفه برگزاری مسابقات لیگ برتر را برعهده دارد ، درباره درخواست برخی باشگاهها برای موارد بهداشتی گفت: “برخی از باشگاهها از ما خواسته اند چنین کاری انجام دهیم.” با این حال ، اگر می خواهد مثل این ادامه یابد ، سازمان در لیگ باید لباس های مختلف و سوالات فوتبال را به این باشگاه ها بدهد. از این تعجب می کنم بگذارید نام این باشگاه را نگذارم.
وی ادامه داد: “ما تا آخرین زمان اداری در خدمت همکاران بودیم و زمان لیگ های فوتبال را بررسی کردیم. سناریوهای مختلفی را گردآوری کردیم و نتیجه نگرفتیم.” هنوز به ما اطلاع داده نشده است و باید منتظر بمانیم. باید به ستاد ملی تاج اطلاع داده شود تا بتوانیم مجوز رسمی برای شروع کار داشته باشیم.
مهدی خاطرنشان کرد: ما در حال گفتگوهای لازم با دکتر هالیلیان هستیم و فکر می کنم این کار تا ظهر فردا انجام می شود. همه برنامه ها و برنامه های لازم را برای لیگ های فوتبال در نظر گرفته ایم.
این مقام گفت: “با توجه به اینکه تیم ها به سه تا چهار هفته آموزش نیاز دارند ، دوره هایی لازم است تا ویروس پاک شود. ما با آن مشکلی نداریم و با اجازه ای که داریم ، می توانیم شهر مورد نظر خود را انتخاب کنیم.” لیگ برتر. بیایید کارهای لازم را برای برگزاری مسابقات انجام دهیم.
مهدی گفت: “ما در بحث آموزش هیچ محدودیتی نداریم و شنیدیم که باشگاه ها برای پیشگیری از بیماری ، شهرهای جایگزین را در نظر می گیرند. این یک حرکت بسیار خوب است. ما همه عناصر لازم را در بحث پروتکل های رقابت در نظر گرفتیم و اخبار لازم را به باشگاه دادیم.” ما اعلام خواهیم کرد که در صورت بروز هر اتفاقی می توانیم تصمیمات لازم را بگیریم.
پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا