اجتماعی

از به دام افتادن سارق حرفه‌ای در گناوه تا زمین‌خواری میلیاردی در دیّر

مجله زنده خبری / بوشهر رئیس پلیس گناوه از دستگیری یک سارق حرفه ای با 7 سرقت در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی در این ارتباط اظهار داشت: پس از بروز چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهر گناوه ، موضوع در دستور کار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی این تیم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره یازدهم تحقیقات پلیس آگاهی مأمورین را با بررسی اظهارات قربانیان و استفاده از شواهد به جا مانده از مظنون دستگیر کردند و با جمع آوری شواهد کافی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محلات گناوه دستگیر کردند. ،

سرهنگ احمدی اظهار داشت: در بازجویی ها ، متهم در 7 فقره سرقت از قبیل سرقت ، خصوصی ، اماکن عمومی و لوازم جانبی خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس Police جنوا با اشاره به معرفی متهم در دستگاه قضایی ، از شهروندان خواست تا از هشدارها و هشدارهای پلیس برای جلوگیری از سرقت جلوگیری كنند و اگر از هرگونه سرقت یا جابجایی افراد مشكوك و ناشناخته اطلاع دارند ، باید سریعاً تماس بگیرند. شماره اضطراری پلیس 110 برای اعلام.

توقیف بیش از 8 میلیارد قاچاق در آسالوی

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودروی ایسوزو و کشف 8 میلیارد و 100 میلیون ریال انواع کالاهای متعادلی در 24 ساعت گذشته در شهر آسالوی خبر داد.

به گفته پلیس بوشه ، سردار خلیل واعظی در توضیح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس بیدخون در شهر عسلوی در 24 ساعت گذشته در یک عملیات موفق واقع در محور خروجی این شهر و کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه خودروی ایسوزو به ظن حمل کالا . قاچاقچیان مشکوک شدند و جلوی آنها را گرفتند.

وی اظهار داشت: پس از بازرسی از این وسایل نقلیه ، انواع کالاهای ضد انعطاف پذیر از جمله 3 هزار و 325 مجموعه لباس ، 276 لاستیک اتومبیل و ضربه گیر ، 3 دستگاه تهویه هوا و 11 سرویس ضد بارداری کشف شد.

رئیس پلیس بوشهر با بیان اینکه دو متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده اند ، اظهار داشت: طبق گفته کارشناسان ، ارزش کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

در تصادف موتور سیکلت پژو یک کشته و دو نفر زخمی شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشوش اعلام کرد: یک دستگاه خودروی پژو با برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر دشتستان برخورد کرد.

سرهنگ جابر پاپری در توضیح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز 110 فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره حادثه در محور روستایی شلدان در حوالی بوشکان ، دشتستان ، کارشناسان پلیس و راهنمایی و رانندگی به همراه صحنه و مأموران امداد به محل حادثه اعزام شدند. برای بررسی موضوع ،

وی افزود: مأموران پس از حضور در صحنه متوجه شدند كه یک دستگاه خودروی پژو 405 با دو دستگاه موتورسیكلت برخورد كرد و موتورسواران و یكی از سرنشینان آنها به دلیل جراحات وارده به بیمارستان شهید گنجی بروجن منتقل شدند اما برای متأسفانه یکی از رانندگان موتور سیکلت وی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر علت تصادف را کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: “با توجه به اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث غم انگیز جلوگیری می کند ، رانندگان محترم این قوانین را جدی می گیرند.” . توجه کنید

کشف یک اراضی زمین گیر در شهر دیر

معاون فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف 3 میلیارد ریال زمین در شهر دیر و رهایی حدود 300 متر مربع اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوزانی اظهار داشت: پس از دریافت خبر توقیف حدود 300 متر مربع از اراضی ملی برای سود ، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دیر قرار گرفت.

وی افزود: با کمک اطلاعات و امکانات تحقیقاتی میدانی تحقیقات لازم انجام شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک مشخص شد که فرد مورد نظر حدود 300 متر مربع از اراضی ملی را با استفاده از سنگ تراشی کشف و ضبط کرده است.

سرهنگ سوسانی با بیان اینكه ارزش مالي اراضی كشف شده طبق گفته كارشناسان ذیربط 3 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است ، ادامه داد: پس از اتمام تحقیقات ، متهم دستگیر و به دادگاهها تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی بوشهر با تأکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با پدیده زمینگیری ، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت آگاهی از این پدیده می توانند حوادث را از طریق مرکز فوریت 110 اعلام کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا