بین المللی

ارتش دولت وفاق ملی لیبی به تهدید‌های رئیس جمهور مصر پاسخ داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله زنده خبری ، در پاسخ به سخنان اخیر رئیس جمهور مصر ، همه نیروهای تحت نظارت رئیس جمهور مصر گفتند که تمام قلمرو لیبی خط قرمز دولت است.

«الهادی زه کشیفرمانده محور عملیاتی الجفرهارتش در بیانیه ای پنجشنبه شب گفتو غیره با الجزیره ، قطر حضور سربازان ترکیه در لیبی را تکذیب کرد و گفت کمک های آنکارا به کمک های فنی و لجستیکی محدود شده است.

وی خطاب به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر گفت: “ما به رئیس جمهور مصر می گوییم که کل لیبی یک تهدید سرخ برای ما است.”

رئیس جمهور مصر ، محمود احمدی نژاد تهدید کرده است که این سفر را طی سفر وزیر دفاع ترکیه و رئیس کل ستاد کل برای بازدید از لیبی به لیبی سفر خواهد کرد.الجفرهاین خط قرمز مصر است.

السیسی وی در مورد تهدیدهای خود علیه ترکیه و دولت لیبی برای وحدت ملی گفت: اگر نیروهای دو کشور از این دو منطقه فراتر روند و بر آن تمرکز کنند شرق و اگر در جنوب لیبی پیشروی کنند ، ارتش مصر وارد کشور خواهد شد.


سازماندهی ادعاهای نیروهای خصمانه داخلی و خارجی در لیبی

اظهارات رئیس جمهور مصر بالاترین سطح تهدید علیه ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی بود و نیروهای مسلح مصر پنجشنبه شب پس از اعلام تصمیم ترکیه مبنی بر انجام تمرینات دریایی در سواحل لیبی ، تمرین نظامی را برگزار کردند.

دولت مصر به همراه امارات متحده عربی و عربستان سعودی و همچنین کشورهای اروپایی مانند فرانسه و یونان ، نیروهای لیبی شرقی را به فرماندهی ژنرال خلیفه انجام دادند. حیف پشتیبانی می کند

نهایت پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا