اجتماعی

اولویت ناجا؛ ثبت هویت ارزشی رزمندگان/تدوین “سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان”

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه دفاع از آرمان ها و ارزش های دوران دفاع مقدس وظیفه عمومی ما است ، اظهار داشت: ما وظیفه داریم تلاش و فداکاری ها را با تمام توان انجام دهیم.

به گزارش مجله زنده خبری ، جلسه تأسیس و شارژ “سامانه سازمان اطلاعاتی ایثارگران” به ریاست سردار “محمد شرفی” معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور دبیر شورای هماهنگی جانبازان “ناصر سیدی” ، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات کاظم صفری گلی ، رزمندگان حامد مزراتی مدیر پروژه ، سرهنگ سید جلال تولیت ، نماینده آمادگی و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح ، علی اکبر بهادری و حسین نور نماینده سیستم نظارت و ارزیابی دبیرخانه شورای هماهنگی افسران پلیس در مقر ناجا بازداشت شد.

در این جلسه سردار “محمد شرفی” به حماسه هشت سال از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و شجاعت ، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان را میراثی ارزشمند و ارزشمند توصیف کرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه دفاع از آرمانها و ارزشهای دوران دفاع مقدس نیز وظیفه عمومی ما است ، افزود: “ما وظیفه داریم تلاش و فداکاری های خود را با تمام توان تحقق بخشیم.”

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی همچنین ثبت هویت ارزشمند این بستگان را یکی از اولویت های آنها می داند و در اجرای این طرح از هیچ تلاشی صرف نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در جهت ارتقاء جایگاه و خدمات این گروه با ارزش انجام شده است و تهیه “سند راهبردی برای خدمت رسانی به سربازان” از جمله این اقدامات ارزشمند است که نتیجه آن مسئله صدور کارت های جنگی و تهیه آن است. خدمات مشخص شد که ان شاء الله ، این کار در آینده با تلاش همه بندگان محقق می شود.

براساس وب سایت پلیس ، سردار شرفی با قدردانی و تشکر از همه افراد درگیر ، به ویژه دبیرخانه شورای هماهنگی جانبازان ، افزود: با توجه به بارگیری و نصب سیستم اطلاعاتی جانبازان در پلیس ، کلیه مسئولان و افراد مرتبط با آنها ، صفوف ناجا آماده است. ” ثبت اطلاعات و سوابق مبارزان به عنوان اولویت برنامه های آنها.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا