اجتماعی

درخواست ناجا برای اختصاص واکسن کرونا به ماموران پلیس

فرمانده نیروی انتظامی درمورد درخواست این نیرو برای توزیع سهمیه واکسن کرونا به افسران پلیس به پلیس اطلاع داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، مسئله افرادی که اولویت دریافت واکسن ویروس کرونا را دارند یکی از مواردی است که طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است ، از نامه ها گرفته تا واکسیناسیون هنرمندان و تزریق واکسن از افراد مشهور در آمریکا گرفته تا یکی از اعضای شورای شهر در ساخت مقامات شهرداری و پرسنل خدماتی اولویت اول دریافت واکسن یکی از مواردی است که طی روزهای اخیر در رسانه ها درباره واکسن ویروس کرونا گزارش شده است.

در همین حال ، افسران پلیس از جمله کسانی هستند که به گفته فرماندهان ارشد ناجا ، پس از پرسنل پزشکی در خط مقدم نبرد با کرونا بوده اند و امروزه نه تنها ارتباط آنها با جامعه محدود نیست ، بلکه در حین اجرای محدودیت ها و افزایش نظارت آنها همچنین مأموریت های بیشتری داشتند. همین امر باعث شد تا از فرمانده ناجا س askال کنیم که چگونه این واکسن را به افسران پلیس توزیع کند.

سردار حسین اشتری در گفت وگو با مجله زنده خبری ، در مورد واکسیناسیون افسران پلیس اظهار داشت: “پلیس در صف مقدم مقابله با کرونا پس از کادر پزشکی قرار داشته است. افسران ما از روزهای اول ورود کرونا به محدودیت های ترافیکی را رصد می کنند. کشور. “، مقابله با انباشت ، اطمینان از نظم و امنیت بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره ، و علاوه بر این آنها مسئول تأمین امنیت هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا ما به وزارت بهداشت و وزیر محترم بهداشت اعلام کردیم که عوامل ناجا نیز باید در اولویت باشند و وی پذیرفت. ما گفتیم که کارمندان ما که در معرض خطر هستند و با افراد زیادی روبرو هستند باید در این افراد گنجانده شوند و امیدواریم به محض احراز شرایط واکسیناسیون این افراد آغاز شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا