اجتماعی

با ویروس ها می جنگند این خبرنگاران تلاشگر

معاون رئیس جمهور برای زنان و خانواده در گزارش خود به مناسبت روز روزنامه نگاری نوشت: “8 آگوست به روزنامه نگاران در زمینه مبارزه با دروغ و فساد در جهان ، به ویژه در ایران ، برای کسانی که به دنبال کشف حقیقت و گسترش حقیقت هستند. اخبار و افزایش آگاهی عمومی و تبریک گسترش نور در تاریکی.

به گزارش مجله زنده خبری ، در یادداشت معصومه ابتکار به مناسبت روز خبرنگار آمده است: “ما روز خبرنگار را برگزار می کنیم در حالی که روزنامه نگاران متخصص سعی در پوشش اخبار دارند ، خصوصاً در برابر سه ویروس خطرناک” تحریم “،” تاج “و” تحریف “. و از جستجو و جستجوی حقیقت خودداری کنید.

آنها برای منعکس کردن حقیقت و گسترش آگاهی از شرایط دشوارتر از همیشه روبرو هستند و در حالی که حساسیت کار با اخبار و اطلاعات بیشتر از همیشه است ، قدرت اخبار جعلی سرخوردگی را افزایش می دهد و حقیقت را تحریف می کند و آن را جایگزین می کند. دروغ در افکار عمومی رو به افزایش است. بیشتر از همیشه.

امروز علاوه بر روزنامه نگاری کلاسیک و رسمی ، روزنامه نگاران شهروند در فضای مجازی فعالیت می کنند که برای افزایش آگاهی عمومی فواید زیادی دارد ، اما فراتر از مزایای شبکه های اجتماعی ، متأسفانه اخبار جعلی و اخبار جعلی را ایجاد و گزارش می کند و موجبات وحشتناک روانی را ایجاد می کند. این امکان وجود دارد که آنها غالباً با حمایت منظم از جنگ روانی روبرو شوند و همین امر روزنامه نگاران صادق و متعهد را دشوار کرده است.

جامعه همچنین با خبرهای دروغین روبرو است که با ترکیب درصد حقیقت با دروغ ، افکار عمومی را به دروغگویی متقاعد می کند. در این میان ، جدا کردن خبرنامه ها از تهمت و تهمت و توضیح حقیقت ، بر عهده خبرنگاران است تا مردم در دام توهین و تحریف جریان ها و سازمان ها قرار نگیرند ، که این نیز یکی از جنبه های مهم روزنامه نگاری در زمان ما و بنابراین بیشتر است. از همیشه ما باید از روزنامه نگاران سپاسگزار باشیم که در مواجهه با اخبار دروغ به دنبال حقیقت ، به دنبال شفافیت ، ضد فساد هستند و به پاسخگویی دولت کمک می کنند. در این حالت روزنامه نگاران نقش مهمی را ایفا می کنند که البته آنها باید از دولت و دستگاه قضایی حمایت کنند.

17 مرداد به همراه یاد و خاطره روزنامه نگاران شهید که این روز را جشن می گیرند ، به روزنامه نگاران در زمینه مبارزه با دروغ و فساد در جهان و به ویژه در ایران ، به کسانی که به دنبال کشف حقیقت و انتشار اخبار واقعی و افزایش آگاهی عمومی هستند و برای گسترش نور به تاریکی. آنها قربانی می کنند و سلام می کنند. “قلم شما پایدار است و غرور شما در حال افزایش است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا