عمومی

بررسی فنی دلایل روشن نشدن کولرگازی ال جی و راه حل آن

کولرگازی ال جی طبیعتاً با گرم شدن تدریجی هوا، کاربرد بیشتر پیدا می کند و بیشتر افراد به سمت کولرهای هوایی یا کولرهای هوایی می‌روند که در آن مکان خاصی بین سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی وجود دارد، تا مطمئن شوید که سیستم تهویه مطبوع ال جی شما خوب کار می‌کند و بدون هیچ مشکلی، شما باید خدمات شما آن را دارید، اما گاهی اوقات ممکن است به طور ناگهانی با مشکل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع LG خود مواجه شوید و باعث سردرگمی شما شود. در ادامه مطلب با ما باشید تا راه حل های لازم را با شما در میان بگذاریم.

سرویس کردن کولر گازی راهی ساده برای رهایی از خرابی‌ها در کولرگازی

کولرگازی ال جی را لازم است به صورت دوره‌ای بررسی کنید و یا حداقل در هرسال یک‌بار مورد بررسی قرار داده و سرویس نمایید تا همواره به‌درستی و با بهترین کیفیت از آن استفاده نمایید.

اگر تجربه و تخصص لازم در زمینه عیب یابی کولرگازی ال جی ندارید دست نگه دارید!!!

با توجه به حساسیت بالا و پیچیدگی در ساختار دستگاه تهویه مطبوع، برای تشخیص و رفع مشکل عدم روشن شدن سیستم تهویه مطبوع، قطعاً ال جی به همراه تجربه نیاز به مهارت دارد و اگر تهویه مطبوع خود را در دست بگیرید. از نظر غیر متخصص، ممکن است منجر به مشکلات جدی‌تر شود. متوجه خواهید شد که هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. بنابراین اگر در رفع مشکل کولر گازی LG موفق نیستید با استفاده از این نکات ساده که در ادامه به شما خواهیم گفت، برطرف نشوید، حتماً از یک تعمیرکار ویژه برای کمک بخواهید.

رفع مشکل روشن نشدن کولرگازی ال جی با توجه به رنگ چراغ هشدار

در برخی از سری‌های جدید تهویه مطبوع، دلیل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع ال جی با استفاده از برخی چراغهای راهنمایی نمایش داده می‌شود که توسط واحد قدرت تهویه هوا نمایش داده می‌شود. دلیل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع LG این است که رنگ چراغ هشدار دهنده در سه حالت می‌تواند نشان دهد و دلیل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع LG به شرح زیر است:

– چراغ مربوط به واحد برق یا چراغی که نشان می‌دهد دستگاه خاموش یا روشن است کاملاً خاموش است.

در این حالت، باید ورودی‌ها و خروجی‌های برق را همانطور که در بالا گفته شد بررسی کنید تا مطمئن شوید منبع تغذیه‌ای وجود ندارد که باعث شود تهویه هوا ال جی روشن نشود، و سپس فیوز برق را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل، آن را جایگزین کنید. اگر سوئیچ روشن یا خاموش فیوز شما به آرامی و بدون کلیک کار می‌کند، دلیل عدم موفقیت آن است.

– چراغ مربوط به روشن و خاموش کردن دستگاه است.

در این حالت می‌توانید کولر گازی ال جی را از پریز برق جدا کرده و مجدداً آن را وصل کنید تا مشکل کولر گازی ال جی روشن نشود، سپس با نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد در سیستم تهویه مطبوع ال جی آن را مجدداً تنظیم کنید و در صورت بروز مشکل اگر تهویه مطبوع LG کار نمی‌کند، حتماً با متخصصان سایت ما تماس بگیرید.

– نور مربوط به روشن و خاموش کردن دستگاه زرد، قرمز یا نارنجی است.

اگر چراغ در این رنگ‌ها قرار دارد، مانند روش قبلی عمل کنید و برای حل مشکل عدم تهویه هوا ال جی، یک بار پلاگین را جدا کرده و دوباره وصل کنید و با نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد، مرحله تنظیم مجدد تهویه هوا را انجام دهید. دستگاه دو یا سه بار و اگر چراغ دوباره به همان رنگ است، بلافاصله به یک تعمیرکار متخصص تهویه هوا ال جی برای رفع روشن نشدن کولرگازی ال‌جی مراجعه نمایید.

 

مرجع مقاله:

https://topfroosh.com/lg-split-wall-mount

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا