اجتماعی

حاجی میرزایی: نباید ناامیدی را به جامعه تزریق کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: “ما می توانیم به مقام معظم رهبری و به مرحله دوم انقلاب ادای احترام کنیم ، وقتی جوانان امروز از روز گذشته تواناتر و قابل اعتماد تر شده اند.”

به گزارش مجله زنده خبری ، محسن حاجی میرزایی با اشاره به گزارشات ارائه شده در جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانشجویی با موضوع بیانیه دومین مرحله انقلاب ، ضمن خوش آمدگویی به ورود ایدئاد ادها و گدیر ، گفت: نسبت کار انجام شده و آنچه باید باشد انجام مهم است. ” کار مناسب بسته به موضوع کار متفاوت است. بنابراین ، اندازه ، معنی و عظمت کار بسته به موضوع اثر متفاوت است. بیانات مرحله دوم انقلاب اسلامی با آینده نسل و جامعه و به تعبیر مقام معظم رهبری آینده انقلاب روبرو است. بنابراین انجام کاری در چنین مقیاس تعریف متفاوتی از کار است.

وی با اشاره به اینکه بیانات مرحله دوم انقلاب یک سند بسیار مهم و اساسی است ، گفت: هیچ نهاد دیگری مسئولیت مرحله دوم انقلاب را به اندازه آموزش و پرورش و تربیت ندارد ، زیرا مقام معظم رهبری بیش از 40 بار در این امر جوانان را ذکر کرده اند. سند “. سند اصلی جوانان است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جوانان در بهترین دوره شکل گیری شخصیت و هویت خود برای آموزش در دسترس هستند ، بنابراین تعهد ما به دانش آموزان و انتقال ایده های مرحله دوم انقلاب به آنها مهم است. همچنین وظیفه توضیح مرحله دوم انقلاب وظیفه همه بخش های آموزش است. آموزش و پرورش در این زمینه باید بتواند دانش آموزانی را که برای حمایت از انقلاب اسلامی برای زندگی صادقانه متمرکز هستند ، تربیت کند ، پیشرفت جامعه را شکل دهد و تمام این آموزش ها در آموزش و پرورش ایجاد شود.

عضو هیئت دولت درباره احتیاط و امید افزود: مبانی نظری و تجربی می گوید آینده جامعه به فعالیت های آموزشی بستگی دارد.

وی با اشاره به اهمیت ابراز امیدواری و امید در سند گام دوم انقلاب گفت: جامعه ای آماده تحرک ، سخت کوشی ، تحول ، جهش ، جدیت و غیره ، امید به آینده و یکی از اهداف این امر دارد این بیانیه ای برای امید دادن به جوانان است. “

حاجی میرزایی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درمورد اعدام قربان ، با بیان اینکه ما با دو پدیده تحریف و تحریم روبرو هستیم ، اظهار داشت: این تحریف برای تخلیه امید و دلسرد کردن جامعه از آینده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جامعه تحت تحریم های گسترده بین المللی قرار دارد ، بنابراین نباید بر کاستی ها و کاستی های خود در این شرایط تأکید کرد ، گفت: این دیدگاه ما را از آنچه در اختیار داریم و تسلط بر چنین دیدگاهی نادیده می گیرد. این ما را از ایده آنچه در اختیار داریم محروم می کند. “

عضو کابینه تدبیر و امید ادامه داد: تغییراتی که در بدترین دوره اقتصاد کشور در حوزه های مختلف از جمله مدیریت آب ، پتروشیمی ، فولاد ، راه آهن ، کشاورزی ، صنعت و افزایش دسترسی به آموزش و پرورش رخ داده است. کلاس های نیازمند گام های طولانی و قوی هستند. ” با تمرکز بر کاستی ها ، نباید ناامید شویم و مقاومت جامعه را لرزاند. در چنین شرایطی ، نسل جوان بیش از همه ما به امید احتیاج دارد ، زیرا این نسل باید آینده انقلاب و ایران را بسازد.

وی با تأکید بر مفهوم امید در بیان مرحله دوم انقلاب ، گفت: برای انجام مرحله دوم انقلاب در آموزش و پرورش باید اهداف را تعیین کنیم تا اقدامات انجام شده بدون تعیین اهداف معقول نشود. باید نتایج فعالیت ها مشخص شود و ما می توانیم به مقام معظم رهبری و به مرحله دوم انقلاب احترام بگذاریم ، وقتی جوانان امروز از روز گذشته تواناتر و امیدوارتر شده اند. بنابراین ، اهداف باید با نتایج واقعی مرتبط باشند و جوانان برای مشارکت در جامعه و انجام مسئولیت های اجتماعی باید مهارت های بیشتری داشته باشند.

سرانجام حاجی میرزایی گفت: برای رسیدن به این اهداف ، ما به معلمی توانمند نیاز داریم ، بنابراین باید برای جذب و توانمندسازی معلمان برنامه ریزی کنیم. همچنین روی برنامه درسی متمرکز شوید که توانایی تحقق مرحله دوم انقلاب را داشته باشد و دارای یک سیستم ارزشیابی مناسب برای مرحله دوم انقلاب باشد که بتواند دستیابی به اهداف سند تحول و مرحله دوم انقلاب را ارزیابی کند. بنابراین ، هر مهارتی که تدریس شود باید ارزیابی شود و با توسعه سیستم ارزیابی ، باید بتوانیم اهداف سند تحول و مرحله دوم انقلاب را دنبال کنیم.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است؛ پیش از این جلسه سه جلسه برای برنامه ریزی مرحله دوم انقلاب با حضور نمایندگان ادارات ، سازمان ها ، مراکز و دانشگاه فرهنگیان و به سرپرستی معاون وزیر آموزش و فرهنگ برگزار شد. برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا