ورزش و نشاط

سپاهان صفر – النصر ۲/ نویدکیا با باخت شروع کرد

فهرست:

تیم های فوتبال عربستان سعودی سپاهان و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D از ساعت 22:30 در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری 2-0 النصر به پایان رسید ، زیرا محرم نویدکیا اولین تجربه مربیگری خود را از دست داد. سپاهان با این شکست با 3 امتیاز در رده سوم باقی ماند و النصر با 7 امتیاز در رده نخست گروه قرار گرفت.

نیمه اول

بازی با فشار النصر آغاز شد اما موقعیت خطرناکی از در سپاهان به وجود نیامد. اولین موقعیت مسابقه توسط نیروها ایجاد شد. در یک ضد حمله ، کیروش استنلی با یک پاس عمقی الگاسانی را با دروازه بان النصر لگد زد ، اما یقه مدافع حریف مانع از برخورد توپ به مهاجم سپاهان شد.

بازیکنان النصر سعی کردند با ارسال سریع و نقل و انتقالات خطوط تنگ سپاهان را بشکنند که تا حدی موفقیت آمیز بود اما در نهایت نتوانستند از آخرین لایه دفاع سپاهان عبور کنند. از طرف دیگر ، ضدحمله های سپاهانی برای دفاع حریف کشنده بود و اجازه می داد تا توپ توسط بازیکنان مهار شود. این نیروها همچنین شروع به دفاع از سرزمین خود کردند و هیچ برنامه ای برای تحت فشار قرار دادن النصر نداشتند.

النصر که در یکی از حملات خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شد ، با همین پاس گل زد و ضربه سرش عبدالرزاق حمدالا در دقیقه 29 به گل رسید.

سپاهانی ها بعد از گل سعی کردند فشار بیشتری روی دروازه النصر وارد کنند اما آنها چندان موفق نبودند و بازی با همان گل نیمه اول به پایان رسید. یکی از نکات جالب توجه در این مسابقه بازی محسن مسلمان پس از مدت ها نیمکت نشینی و حضور نورافکن در دفاع چپ زردپوشان بود.

نیمه دوم

دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود و دو تیم هنوز یکدیگر را پیدا نکرده بودند که توپ اشتباه پورگاز در محوطه جریمه سپاهان به مهاجم النصر برخورد کرد و توپ به حمدالله عبدالرزاق افتاد و او با یک قوت به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. فوت کردن، دمیدن. رساند.

حتی این گل باعث نشد سپاهان سیستم دفاعی خود را تغییر دهد اما بعد از 10 دقیقه زردها تمایل بیشتری برای حمله نشان دادند و از نیمه اول جلو افتادند. البته این حمله باعث شد تا مهاجم النصر در یک ضد حمله تک به تک پیامی نیازمندانه ارسال کند اما شوت او از هدف فراتر رفت.

سپاهان که نمی خواست بازی را از دست بدهد ، شدت و کیفیت حملات خود را افزایش داد و در ابتدا فرصت داشت یک ضربه آزاد از نورافکن بگیرد اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد. سپس سپاهان دوباره موقعیت را به دست گرفت. موقعیت های خطرناک سپاهان شامل یک ضربه از پشت رفیعی ، یک ضربه آزاد محبی بود که فراتر از دروازه بود و یک ضربه سر از روش کیروش استنلی که دروازه بان به کرنر فرستاد. “زردها” حتی در دقیقه 76 با ضربه سر محبی به گل رسیدند اما داور اشتباه محبی را قبل از گل اعلام كرده بود.

هر چه بازی به پایان می رسید حملات سنگین سپاهان بیشتر می شد و بازیکنان زردپوش با تعداد بیشتری به دروازه حریف حمله می کردند اما هرچه بیشتر حمله می کردند در بسته می شد و درخشش دروازه بان حریف بازی را 2-0 به سود آل تبدیل می کرد. نصر تا آخر

تیم سپاهان: پیام نیازمند ، عزتولا پورهاز ، جورجی ولسیانی ، امید نورافکن ، دانیل اسماعیلی فر ، مهدی کیانی ، محسن مسلمان (محمد کریمی از دقیقه 64) ، سروش رفیعی (رسول نویدانیا از دقیقه 74) رضا میرزایی از دقیقه 64).

تیم النصر: راد جونز ، مایکون ، عبدالله مادو ، سلطان الغنام ، عبدالرحمن العبید ، عبدالمجید الصالحام ، عبدالله الحبری ، خالد الغانم ، عبدالفتاح اسیری (مهند علی از 70 دقیقه) ، گونزادال مارتینز.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا