عمومی

نقش داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام در دکوراسیون داخلی و مزایای آن

داکت اسپلیت ایران رادیاتور به عنوان یکی از بهترین و برترین سیستم‌های تهویه مطبوع هوا در بسیاری از جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و استفاده از آن بسیار رایج می‌باشد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور که به راحتی در بسیاری از نقاط یک ساختمان مسکونی و غیر مسکونی تعبیه می‌شود، می‌تواند در سقف کاذب به کار رود و به طور پراکنده گرمایش و سرمایش محیط را تأمین سازد.

انواع کانال مورد مصرف جهت داکت اسپلیت

– مجرای گالوانیزه

کانال-پلی اورتان (معروف به کانال‌های از قبل عایق شده)

-فلکسی

اکنون با دانش بیشتر در مورد انواع کانال‌ها، در مورد مزایا و معایب کانال‌ها بحث خواهیم کرد:

1- کانال‌های گالوانیزه:

همان خطوط کولر آبی که در این سیستم قابل استفاده است اما به شرطی که حتماً عایق بندی شود.

عایق کف سفید به طور کلی برای عایق بندی استفاده می‌شود که در اینجا به هیچ وجه مورد تأیید نیست و این نوع عایق تنها به دلیل ارزان بودن مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق کاری که می‌تواند به ما و عملکرد دستگاه در جداسازی این نوع کانال کمک کند عایق کف سیاه سیاه با تراکم بالا است که به آن عایق آلستروم گفته می‌شود و به صورت ورق و رول فروخته می‌شود.

کانال‌های پلی یورتان یا عایق از پیش عایق به صورت ورق است که پس از محاسبه تعداد کانال مورد نیاز، طبق نقشه ارائه شده از طرف شرکت فروشنده و محل به محل ساخت ارسال شده و در همان مکان ساخته و نصب می‌شود. از ساختمان شما استفاده از این کانال بسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت صوتی بسیار خوبی برای شما دارد.

  1. کانال‌های پلی اورتان

در کشور عزیزمان ایران در حال تولید کانال‌های پلی یورتان با کف خشک فشرده و دو لایه آلومینیوم با ضخامت 80 میکرون در هر دو طرف با رسانایی گرمایی 0.022 است که کیفیت قابل توجهی نسبت به نمونه خارجی آن دارد.

3 – فلکسی

فلکسی ها به شکل لوله‌ای و فنری با ضخامت‌های مختلف و قطرهای مختلف برای کاربردهای مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. از این نوع کانال‌ها می‌توان هم برای توزیع هوا و هم برای مجاری مکش استفاده کرد.

مزایای داکت اسپلیت ایران رادیاتور سقفی

داکت اسپلیت ایران رادیاتور سقفی امکان تهویه همزمان چندین فضا، لوله کشی بزرگ، قابلیت شستشوی فیلتر و دسترسی آسان، استفاده در دمای بسیار بالا را دارد که از مزایای آن محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی و داکت اسپلیت سقفی

امروزه طراحی داخلی خانه بسیار مهم شده است. امکانات و طرح‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی از جنبه‌های مختلف مورد توجه و اجرا قرار می‌گیرد. سقف‌های کاذب که در زیر سقف اصلی نصب شده‌اند، تأثیر زیادی در کاهش ارتفاع و اتلاف انرژی دارند. بنابراین، آن‌ها نه تنها در ایجاد یک طراحی زیبا در معماری داخلی، بلکه در کاهش مصرف انرژی و نور بی نظیر و پوشش نقص سقف اصلی نیز مؤثر هستند. طراحان سایت ما آماده ارائه هر گونه مشاوره رایگان در این زمینه به شما عزیزان می باشند.

نصب داکت اسپلیت سقفی

برای نصب کانالهای تقسیم شده در سقفهای کاذب ابتدا باید محل و تعداد کانالهای تقسیم شده مورد نیاز تعیین شود، ظرفیت کانالهای تقسیم شده بررسی شود، سپس با توجه به سقف کاذب، کانال‌ها و نصب لوله، مناسب‌ترین مکان برای کانالهای تقسیم شده یا تقسیمات مجاری مشخص می‌شود. در صورت نصب داکت اسپلیت توسط تیمی مجرب و ماهر، هیچ نقصی در سقف کاذب ایجاد نمی‌شود و مسیر داکت اسپلیت به شکلی ظریف و در خفا کاملاً پیموده می‌شود.

 

مرجع مقاله:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/iranradiator-duct-split/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا