ورزش و نشاط

رفقای دیروز و رقبای امروز

به گزارش گروه ورزشی آژانس مجله زنده خبری ؛ هر چقدر کارشناسان فوتبال هشدار دهند که لیگ بیستم از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود و به قلب هواداران فوتبال ضربه خواهد زد ، اما باز هم در قلب این لیگ ، شاهد چنین تقابل جذاب و جذاب بدون تماشاگر خواهیم بود که این حق را داریم که منتظر از سرگیری مجدد مسابقات باشیم. روزهای فوتبال.

لیگی که امسال به دلیل ممنوعیت جذب مربیان خارجی پر از مربیان جوان و باانگیزه است که شجاعت و شجاعت آنها می تواند لیگ جذابی را برای ما رقم بزند. مربیان جوانی مانند سید مهدی رحمتی ، جواد نکونام ، رحمان رضایی ، محمود فکری و محرم نویدکیا که مسئولیت مربیگری تیم های مدعی شهر خودرو ، فولاد ، ذوب آهن ، استقلال و سپاهان را دارند ، اعتصاب می کنند.

مربیانی که در سال های اخیر یا دانشجو و مربی یا هم تیمی بوده اند و اکنون در فصل بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

ما در زیر این تضادها را بررسی خواهیم کرد.

امیر کالا ناوی؛ میخ در دانشجویان

13970713000439_Test_NewPhotoFree.jpg

امیر گلهوانی به سنی رسیده است که اکنون باید به عنوان سرمربی با شاگردانش روبرو شود. اگر تا همین یکی ، دو سال پیش ، شاگردانش برخلاف تیم هایی که امیر مربی آنها بود ، برای استراحت مربی قدیمی به سراغ او می رفتند ، حالا همان شاگردان معروف مربی خودشان شده اند. سید مهدی رحمتی ، جواد نکونام ، محرم نویدکیا ، رحمان رضایی ، محمود فکری و علیرضا منصوریان شاگردان امیر قلعه وانی هستند که اکنون سرمربی لیگ برتر هستند. البته علیرضا منصوریان و جواد نکونام از این گروه قبلاً با قلعه نویی روبرو شده اند. یکی از برخوردهای جالب کالا نو امسال با شهر هودرو است. جایی که دانشجوی عصبانی Kala-Novi نفر اول این تیم است. جلسه ای با استقلال که همیشه نسبت به امیر حساسیت نشان داده است ، خصوصاً امسال که او نیز به دنبال انتقام از استقلال است. او امسال با یکی از قدیمی ترین شاگردانش روی نیمکت استقلال ملاقات می کند. تقابل حساس دیگر سرمربی گلگهر با محرم نویدکیا در سپاهان است. جایی که امیر با خاطره ای تلخ او را رها کرد و جای خود را به شاگرد دیگری داد. علاوه بر این ، كالا نووی هنگام حضور در هر تیمی به خصوص امسال نبردهای جالبی با پرسپولیس انجام داد كه انگیزه زیادی برای جبران اتفاقات فصل گذشته در بازی سپاهان و پرسپولیس دارد. همچنین جالب است درگیری بین کالای نووی و مربیانی مانند جواد نکونام در فولاد و رحمان رضایی در ذوب آهن. به خصوص با جواد نکونام که هرگز رابطه خوبی نداشته است.

محمود فکری؛ دوئل های حساس با هم تیمی های سابق

01517308

قبل از اینکه سرمربی استقلال شود ، محمود فکری حضور در لیگ برتر با نساجی را تجربه کرد اما اکنون به عنوان سرمربی استقلال از فکری نساجی فاصله دارد. درگیری های وی با امیر گالنهوی به عنوان مربی سابق ، علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی به عنوان هم تیمی های سابق و جواد نکونام به عنوان رقیب یک مربی در استقلال می تواند یکی از جذاب ترین تقابل های لیگ بیستم باشد. او همچنین در دیدار پرسپولیس و استقلال یک دیدار حیاتی با یحیی گل محمدی خواهد داشت.

منصوریان ، نکونام و رحمتی ؛ رفقای قدیمی و رقبای امروز

1-2

سید مهدی رحمتی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در هر تیم در مرکز توجه قرار دارد. رحمتی امسال اولین تجربه مربیگری خود را رهبری می کند. درگیری او با مربیان و هم تیمی های سابقش هیجان لیگ بیستم را افزایش می دهد. بدون شک تقابل شاه هودرو و استقلال و پرسپولیس یکی از مهمترین تقابل هایی است که رحمتی دارد. وی در این دو تیم به مصاف هم تیمی خود (محمود فکری) و مربی سابق خود (یحیی گل محمدی) خواهد رفت. دیدار او با Kala-Novi نیز دیدار جالبی است ، اما ممکن است او به پایان یک مسابقه معتبر با جواد نکونام نرسد. رحمتی و نکونام که همیشه ارتباطات سینوسی داشتند ، اکنون در کسوت مربیگری مقابل هم قرار گرفته اند و برای پیروزی در این مسابقه هر کاری انجام می دهند. تقابل رحمتی با هم تیمی سابق خود محرم نویدکی در اصفهان نیز حساس است اما رحمتی یک تقابل مهم دیگر نیز دارد که در دیدار تیمش مقابل تراکتور رخ می دهد. جایی که او باید علیرضا منصوریان سرمربی و هم تیمی سابق خود که با یکدیگر رابطه دارند روبرو شود. در این لیگ رحمتی به مصاف یکی دیگر از مربیان قدیمی خود ، امیر گلهوانی خواهد رفت.

یحیی گل محمدی؛ 5 + 1

aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMyLmZhcmFrYXYuY29tL2ZpbGVzL3BpY3R1cmVzLzAxNDM1NjkzLmpwZw__

پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای دفاع از قهرمانی خود در لیگ بیستم کار دشواری دارند. تقابل یحیی با سید مهدی رحمتی به عنوان شاگرد فصل گذشته وی یکی از جذاب ترین مسابقات این لیگ خواهد بود ، خصوصاً اینکه رحمتی امروز روی نیمکت نشسته است ، جایی که یحیی در سال گذشته نفر اول بود. دیدار با رحمان رضایی به عنوان تنها سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم نیز می تواند یک اختلاف حساس برای سرمربی جوان “قرمزها” باشد. یحیی و رحمان در سال 2006 زوج دفاعی تیم ملی را تشکیل دادند. در یکی دیگر از بازی های سرنوشت ساز لیگ ، گل محمدی به مصاف فولادی ، مربی جواد نکونام می رود. نکونام ستاره تیم ملی در سال های اخیر بود که یحیی از آن به عنوان بازوبند کاپیتانی استفاده می کرد. یکی دیگر از مهمترین تقابلهای یحیی در این لیگ دیدار او با علیرضا منصوریان ، هم تیمی سابق وی است. دیدارهای پرسپولیس با علیرضا منصوریان در هر تیمی در سال های اخیر یک مبارزه کامل بوده است. زمانی که در نفت بود ، توانست با پیروزی 2-0 مانع از قهرمانی برانکو شود و این بار در آخرین روزهای فصل ، علی منصور با پرسپولیس دیدار می کند. 5

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا