سلامت و تندرستی

روی سخن دیروز وزیر بهداشت مشخص بود/برخی تعمدا بدنبال انحراف افکار عمومی هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، در خصوص برخی حاشیه های مطرح شده در مورد اظهارات شکایت برانگیز وزیر بهداشت روز گذشته ، گفت: سخنان و محتوای سخنان وزیر بهداشت از برخی واضح تر بود تحریف و حذف عمدی مقدمه. “انحراف افکار عمومی و عمومی از اصل سخنان آنها.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر کیانوش جهانپور افزود: شکایت و شکایت وزیر بهداشت این بود که وزیر و وزارت بهداشت به عنوان حافظ بهداشت عمومی باید به موقع از موارد تأثیرگذار بر بیماری و اپیدمی مطلع شوند. برای پایان دادن به مجروحان و یک جسد کنار رودخانه. “جمع نکنید.

وی افزود: هیچ آدرس و کنایه ، اشاره و اشاره ای وجود نداشت که حتی تهمت نارضایتی زحمتکش ترین اقشار این جامعه که وظیفه تطهیر و تصفیه در صومعه ها را دارند ، به قول وی نباشد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در روزهای ابتدایی اپیدمی تاجگذاری ، وزیر بهداشت بر توجه ویژه به پرسنل گرانقیمت اماکن متبرکه و سلامتی آنها تأکید کرد ، شاید بیش از هر کارمند دیگری ، و حداقل من آن را خوب به خاطر دارم. در سخت ترین روزها ، علی رغم تنگناهای کمبود کیت های تشخیصی و تعداد آزمایشات روزانه ، مشکل نیاز به تشخیص و تفکیک مرده های تاج دار و عناصر محافظتی مورد نیاز کارکنان حرم مقدس که جسورانه با گروه های جهادی کار می کنند نیز وجود دارد. تأکید ویژه ای بر توسعه و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی این عزیزان هر روز داشت ، اما نگرانی آنها هر ساعت باعث نگرانی آنها بود ، بنابراین برخی از ماماهای دلسوز نسبت به مادران ، به ویژه آنهایی که به برخی از شکایات یا بخشی از آنها رسیدگی کرده اند ، از شکایات آنها ، حتی در روزهای ابتدایی ، که به دلیل کمبود آزمایشگاه های تخصصی پاسخ آزمایش ها به تأخیر افتاد ، وزیر بهداشت اعلام کرد که موارد مشکوکی که برای دفن به صومعه می رود باید مثبت ارزیابی شود. و ت خودت را زخمی نکن.

براساس اعلامیه مطبوعاتی وزارت بهداشت ، جهانپور گفت: تعهد وزیر و وزارت بهداشت به کارکنان صومعه ها و نگهبانان تصفیه و تصفیه ، مانند همه همکاران ما در خط مقدم درمان و مدافعان بهداشت ، پنهان نیست خدمات بی نظیر آنها پیش شرط همه ماست و دست هر یک از این بزرگواران و خادمان مردم را می بوسیم و در برابر عظمت تلاش و فداکاری آنها ، فروتنی و فروتنی را ابراز می کنیم و البته هنوز هم امیدوارم که چیز کمی که باعث نارضایتی این عزیزان می شود پایان یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا