بین المللی

فاصله ترامپ و بایدن بعد از مناظره اول زیاد شد

بر اساس وب سایت خبری هیل ، بایدن 54 درصد آرا را به دست آورد ، در حالی که ترامپ 41 درصد بود. 53 درصد از رای دهندگان بالقوه در این نظرسنجی نیز گفتند که آنها در اولین مناظره بایدن علیه ترامپ عملکرد بهتری داشتند. در مقابل ، تنها 29 درصد می گویند ترامپ از رقیب دموکرات خود بهتر است.

همچنین 45 درصد از نظرسنجی ها گفتند که ترامپ در بحث سه شنبه شب کمتر از آنچه انتظار می رود به نظر می رسد و تنها 11 درصد از آنها نظر بایدن را دارند

این نظرسنجی همچنین احساسات مردم آمریکا در مورد اولین بحث را زیر سوال برد. بیش از سه چهارم (77٪) پاسخ دهندگان می گویند این بحث باعث نمی شود که آنها از آمریکایی بودن احساس غرور کنند.

به دنبال یک بحث داغ و توهین آمیز سه شنبه شب ، کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که در حال بررسی تغییرات احتمالی در قوانین و قالب مناظرات 15 و 22 اکتبر است. همچنین درخواست هایی وجود داشت که مجریان بحث در صورت نقض قوانین بحث ، میکروفن نامزدها را بی صدا کنند.

این نظرسنجی با 925 رأی دهنده بالقوه از 29 تا 30 سپتامبر با حاشیه مثبت و منفی 3.22 انجام شده است. همچنین نتایج بحث با مشارکت 796 رأی دهنده بالقوه با میزان خطای مثبت و منفی 47/3 بدست آمد.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا