بین المللی

نخستین سخنرانی اوباما در حمایت از بایدن

باراک اوباما در اولین روز سفرهای خود در حمایت از جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری به فیلادلفیا سفر می کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از اسپوتنیک ، سخنان رئیس جمهور پیشین باراک اوباما بر ناکارآمدی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود که به دنبال پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر است.

اوباما گفت: “من هر دو با ترامپ و بایدن در دفتر کاخ سفید ملاقات کردم.” هر دو نامزد انتخابات فعلی هستند. ترامپ کاری نمی کند جز اینکه به خودش ، خانواده و دوستانش سود برساند. او مانند یک برنامه تلویزیونی به دنبال جلب توجه است. اما حقیقت این است که این یک نمایش تلویزیونی نیست.

اوباما همچنین با انتقاد از رویکرد ترامپ در مورد Covid-19 که منجر به کشته شدن 222000 نفر در ایالات متحده شد ، گفت: “ما این کار را به کاخ سفید واگذار کردیم تا به آنها نشان دهیم که چگونه نسبت به ویروس واکنش نشان دادند. . از روسای جمهوری که برای انتخابات مجدد انتخاب می شوند س askedال می شود که آیا کشور بهتر از چهار سال پیش خواهد بود؟ تنها افرادی که در این چهار سال وضعیت آنها بهتر شده است ، میلیاردی است که ترامپ مالیات آنها را کاهش داده است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا یکی پس از دیگری به رسوائی های ترامپ استناد کرد و گفت اگر چنین کاری کرد ، مستحق لقب “بار پکن” است که توسط رسانه های محافظه کار به وی داده شده است.

وی افزود مالیاتی که دونالد ترامپ می پردازد می تواند بیش از این که برای ایالات متحده می فرستد برای دولت های خارجی ارسال کند. ما در انتخاباتی شرکت خواهیم کرد که قبلاً در آنها شرکت نکرده ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا