ورزش و نشاط

قبل از فینال جام حذفی هم جوی مسموم به راه انداختید

به گزارش شفاف و به نقل از باشگاه استقلال ، پس از انتشار حکم نهایی صادره از کمیسیون انضباطی بین باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری ، دروازه بان فصل گذشته این تیم و استقلال فعلی ، شاهد بی اخلاقی رسانه ها در صدور مقام رسمی بودیم. بیانیه توسط باشگاه تبریزی. که در آن صریحاً به اتهامات و عناوین اشخاص ثالثی که باید ذکر شوند نسبت داده می شود.

1- اتهام تبانی مستلزم اسنادی است که کارکنان باشگاه تراکتورسازی باید در دادگاه ارائه دهند. اقدامات حقوقی در این زمینه توسط باشگاه استقلال آغاز شده و قطعاً تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

2- سکوت واضح سکوت باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی باعث شده تا برخی از باشگاه ها به خود اجازه دهند به جای پاسخ دادن به هوادارانشان به باشگاه استقلال حمله کنند.

3- کادرفنی باشگاه تراکتور و سرمربی وقت این تیم قبل از فینال جام حذفی با انتشار اخباری در مورد تلاش های پشت صحنه پیروزی در استقلال و ایجاد نتیجه این جو مسموم باعث اشتباهات داوری مقابل استقلال و به سود استانا شده بودند و جو مسمومی را ایجاد کرده بودند. تراکتور

4- در پرونده حقوقی بین رشید مظاهری و باشگاه تراکتورسازی ، دادگاه صالح پس از استماع اظهارات طرفین و بررسی اسناد ، حکم صادر کرد و بهتر است مالک باشگاه تراکتور از اقدامات برخی از مدیران این باشگاه جلوگیری کند. جو فوتبال را مسموم کند و او را ترغیب کند تا دلایل محکومیت باشگاه خود را به حاشیه نشینان و در نهایت آسیب رساندن به فوتبال کشور بررسی کند.

5. حاکمیت ، رفتار حرفه ای ، اخلاق ، احترام به قوانین و تصمیمات دادگستری نه تنها یک ارزش بلکه یک ضرورت است. بنابراین بهتر است مدیران باشگاه تراکتور به جای پنهان شدن در پشت اظهارات و انتشار اتهامات به دیگران ، صادقانه و شجاعانه به هواداران خود توضیح دهند ، متن قرارداد چگونه و توسط چه کسی ابداع شده است؟
تقصیر مقصر دانستن همه ، حتی قوه قضاییه فدراسیون برای بی گناهی خود ، راهی مشروع و صحیح برای توجیه رفتار نادرست و اقدامات گذشته نیست.

6- می خواهیم به کارکنان باشگاه تراکتورسازی یادآوری کنیم که آنها ادعاهای مشابهی را در مورد دروازه بانهای زمان خود مطرح کردند که در نهایت منجر به شکست آنها شد و تیم تراکتور بعداً نه تنها عنوان قهرمانی را ادعا کرد ، بلکه برای سهمیه آسیا. مطمئناً باشگاه تراکتور و هواداران پرشورش سزاوار مدیرانی هستند که مشکلات و اشتباهات خود را بپذیرند و برای حل آنها تلاش می کنند ، نه کسانی که تا زمانی که اوضاع مطابق میلشان باشد همه چیز را خوب می بینند و در اولین شکست ، متهم به بودن هستند زنان در برابر دیگران .

Once- بار دیگر تأکید می کنیم که باشگاه استقلال حق پیگرد قانونی در مورد نقض حقوق توسط باشگاه تراکتور توسط مقامات ذیصلاح را برای خود محفوظ است و این موضوع را از طریق کانالهای قانونی صحیح پیگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا