ورزش و نشاط

قهرمانی رویایی پرشورها/ طغیان مجیدی و گل‌محمدی/ رونالدو به شهریار نزدیک شد

به گزارش گروه ورزشی آژانس مجله زنده خبری ؛ طی یک هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای ورزش بوده ایم و این گزارش در مورد مهمترین رویدادها است.

قهرمان هفته: تبریز تراکتور

در فینال جام حذفی که میزبان ورزشگاه “امام رضا (ع) مشهد بود ، تیم فوتبال” تراکتور تبریز “به مصاف” استقلال تهران “رفت و در یک مسابقه جذاب و دیدنی موفق شد 3 بر 2 پیروز شود و آن را از آن خود کند. برای بار دوم مسابقه دهید. .

حواشی بازی برای استقلال و تولید تراکتور

یک هفته ناموفق: سید حسین حسینی

سید حسین حسینی ، مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار نیمه نهایی مقابل پرسپولیس موفق به مهار یک پنالتی شد ، در دیدار فینال عملکرد ضعیفی داشت و یکی از عوامل اصلی شکست آبی ها در مقابل حریف بود. حسینی در گل اول و سوم تراکتور بسیار ضعیف نشان داد.

121

هفته خداحافظ: فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پس از شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی تیم آبی پایتخت را ترک کرد تا از تیم محبوب خود خداحافظی کند. به دنبال این اتفاق ، هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به مجید نامجومطلق واگذار شد تا این مربی موقتاً روی نیمکت آبی ها بنشیند.

203

ستاره هفته: اشکان دژاگا

اشکان دژاگا ، بازیکن باتجربه تیم فوتبال تراکتورسازی در فینال جام حذفی مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت و در قهرمانی پرشور نقش زیادی داشت. دژاگا مقابل استقلال یک گل و یک پاس گل داد تا یک شب درخشان را در مشهد بگذراند و نشان داد که دود همچنان در حال افزایش است.

111

تقسیم هفته: علی علیپور

علی علیپور مهاجم مازندرانی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با عملکرد خوب خود در سالهای اخیر در پیراهن قرمز پوشان پایتخت نقش بسزایی داشت ، برای کسب تجربه جدید تصمیم گرفت و به تیم ماریتیموی پرتغالی برود.

70

شوک هفته: یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نسبت به مدیریت باشگاه عمومی معترض بود و حتی پس از بروز مشکلی در تیم ، به طور شفاهی از مدیریت قرمزها استعفا داد. در پی این حادثه ، یحیی با مدیران تیم دیدار کرد تا فعلاً آتش سوزی در پرسپولیس را کنترل کند.

100

هفته جدید: محرم نویدکیا

محرم نویدکیا که از سوی مدیریت باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان سرمربی با لباس طلا انتخاب شد ، در مراسم افتتاحیه که با حضور هواداران زیادی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد ، شرکت کرد تا این مربی جوان رسما شروع به کار کند. شغل او در سپاهان است.

44444444444444444444

مخالفت هفته: کریستیانو رونالدو

کریس رونالدو ، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال ، در رقابت های لیگ ملت ها موفق شد در دیدار برابر سوئد دو گل به ثمر برساند و تعداد گل های ملی خود را به 101 برساند. در همین حال ، علی دای با 109 گل در بالای جدول قرار دارد رونالدو نیز این رکورد را خواهد شکست. 4

98

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا