اجتماعی

اعتراض مهران احمدی به تاکیدها بر ساخت پروژه های تصویری در اوج کرونا

نامه وزیر بهداشت به مدیر صدا و سیما که تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی را مطابق با پروتکل های سلامتی در روزهای تاجگذاری بدون مانع خواند ، واکنش مهران احمدی بازیگر و کارگردان را برانگیخت.

به گزارش مجله زنده خبری ، مهران احمدی در اعتراض به احتمال پروژه های تصویری و نمایشی در روزهای تاجگذاری ، در متنی خطاب به وزیر بهداشت نوشت:

“آقای وزیر ، لطفاً مراقب خود و خانواده محترمت باشید
و لطفاً درمورد آثاری که اصلاً تجربه ای ندارید ، توضیحی ندهید. شما اطلاعات کافی برای سفارش دارید ، به جز کار بازیگری که نه می تواند پروتکل های بهداشتی را دنبال کند و نه می تواند آن را دنبال کند. اما شما قبلاً یک دقیقه روی صحنه بودید و زندگی خود و خانواده های ما را به خطر می انداختید. بنابراین ، اگر نمی دانید ، بدانید که ما نمی توانیم ماسک بزنیم ، نمی توانیم به درستی پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم ، غذا و کترینگ هایی که از ما می آید تحت کنترل و نظارت ما و همچنین سفر ما است.

ده ها بار در روز ، انواع افراد و عوامل مختلف با سر و صورت و لباس ها و وسایلی که ابزار ما هستند کار می کنند و ما از ترس هر شب با آرامبخش می خوابیم.

دلمان برای آغوش فرزندانمان تنگ شده است. اشتیاق دیدن مادران و پدران ما از ترس آلوده شدن ، کبد ما را آتش زده است. از بازیگری و سینما چه می دانید و اظهارات چنین عاقلانه ای چه خطری دارد؟

آیا می دانید چند مدیر و خانواده های آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند؟ آیا می دانید برخی از بازیگران درجه اول و عوامل فیلم که بخشی از پایتخت این منطقه هستند جان خود را از دست داده اند؟ شما نمی دانید که چقدر استرس و درد داریم.

شما به جای تعیین حقوق برای فقیرترین بازیگران سینما برای اطمینان از حداقل دستمزد آنها در دوران بیکاری ، دستور ادامه سریال را می دهید. قبر پدرم و امثال من که برای هر بلایی به جهنم رفتند ،
آنها به جای تلاش برای بهبودی ، در غم و اندوه خود فرو می روند و بنابراین شکست های بیشتری را تجربه می کنند.

از طرف دیگر ، دکتر زالی ، رئیس ستاد مبارزه با فساد کرونا ، دستور تعویق دو هفته ای کار فیلم و تلویزیون را صادر کرد تا بتوانیم برای پیک کرونا هزینه کنیم و اوضاع را کمی متعادل کنیم.

مگر اینکه همه ما مجبور به اطاعت از دستورات این ستاد باشیم ، شما که از این قانون پیروی نمی کنید ، وای بر مردم.
“بله ، شما درست می گویید ، تاج این کشور را نمی توان برای این حساب جمع کرد.”

به گزارش مجله زنده خبری ، در روزهای اخیر شاهد واکنش های مختلفی از سوی متخصصان بهداشت در خصوص شرایط ادامه ساخت پروژه های ویدیویی در بحبوحه بحران کرونا بوده ایم.

علیرضا زالی ، فرمانده عملیات مدیریت تاج ، طی نامه های جداگانه ای به رئیس صدا و سیما و وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی خواستار تعلیق دوهفته ای پروژه های در حال اجرا و از سرگیری این پروژه ها با رعایت کامل اقدامات بهداشتی و نظارت دقیق شد. .

در همین حال ، سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس صدا و سیما ، ضمن خواندن تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ، تولید این پروژه ها را در یک تاجگذاری کارآمد و مفید دانست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا