اجتماعی

شیوع فزاینده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ در شرایط سخت و پیچیده هستم

گسترش رو به رشد تاج در کهگیلویه و بویراحمد / در شرایط دشوار و پیچیده ای قرار دارم

مجله زنده خبری / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش میزان مرگ عروق کرونا در استان به 238 مورد خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو هموطن به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

دکتر پرویز یزدانپناخ افزود: در حال حاضر 405 بیمار مشکوک و قطعاً کرونا در استان بستری هستند که از این تعداد 160 نفر بطور قطع بیمار کرونا و 27 بیمار در بخشهای ویژه تحت درمان هستند.
وی گفت: از مجموع بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کهگیلویه و بویراحمد ، 12290 نفر بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 582 نمونه به دست آمده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج ، 53 درصد مثبت بوده و بیشترین موارد مربوط به شهرستانهای گچساران ، بویراحمد ، کهگیلویه ، بهمئی ، دنا و چرام و بقیه در سایر شهرستانها بوده است. استان. .
دکتر یزدان پناه گفت: ما همزمان با تاج و آنفلوانزا در یک وضعیت دشوار و پیچیده قرار داریم. بنابراین ، توجه و حساسیت افراد به پروتکل های سلامتی و فاصله جسمی باید بیش از گذشته افزایش یابد.
ادامه داد: روند آلودگی به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در سراسر کشور افزایش یافته و این استان را در وضعیت بحرانی قرار داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تأکید کرد: تنها راه کاهش تعداد بیماران و کاهش شیوع بیماری همراهی مردم با استفاده صحیح از ماسک ، رعایت فاصله جسمی ، رعایت بهداشت فردی ، عدم رعایت در جلسات و گردهمایی ها شرکت کنید ، نه اینکه از مکان های زیادی بازدید کنید. فضاهای پرخطر و داخلی و تهویه مناسب در محل کار و خانه.
به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، یزدانپناخ گفت: همچنین افرادی که در قرنطینه هستند نباید از زمان شروع علائم به مدت دو هفته محل قرنطینه را ترک کنند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا