بین المللی

انصارالله هم‌پیمانی خود را با ایران رسماً اعلام کند/ لزوم مصادره سفارت آمریکا در یمن

به گزارش گروه بین الملل آژانس آنا ، تصمیم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر درج نام جنبش انصارولای یمن در فهرست سازمان های تروریستی موجب نگرانی دیپلمات ها و گروه های امدادی در یمن شده است. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق می گوید اقدام آمریکا علیه انصارالله نقش مهمی در جلوگیری از اقدامات “هوتوها” و جلوگیری از خطر و توقف عرضه موشك و هواپیماهای بدون سرنشین آنها خواهد داشت.

انصارولا یمن

از طرف دیگر ، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به رهبری آمریكا به جنبش انصارولا یمن را به شدت محكوم كرد و آن را ضربه ای به روحیه مردم یمن خواند.

محمد البحیتی ، عضو شورای عالی سیاسی انصارالهاشیمی ، گفت تصمیم دولت آمریکا برای قرار دادن انصارالله یمن در لیست تروریسم: با این حال ، آنها در این زمینه به نتیجه ای نرسیده اند و انشا willingالله این به نفع مردم یمن خواهد بود و برای مبارزه با متجاوزان در یمن مشروعیت بیشتری خواهد یافت.

حنید عبدالقادر انتار ، مشاور نخست وزیر یمن به آنا گفت: “شورای عالی سیاسی یمن باید روابط سیاسی و دیپلماتیک را با آمریکایی ها در برابر تصمیم ایالات متحده برای قرار دادن انصارالله در لیست گروه های تروریستی قطع کند.” سطح همکاری با سازمانهای مرتبط را کاهش داده و سفارت آمریکا در صنعا را مصادره کنید.

حمید عبدالقادر آنتار

وی گفت: “مردم یمن باید از انصارالله در برابر نیروهای استکباری حمایت کنند و نیروهای آمریکایی باید غرب آسیا و منطقه خلیج فارس را ترک کنند.” در دایره موشکها در محور مقاومت قرار دارند. (زمان احتیاط گذشته و) انصارولا باید رسماً ائتلافی را برای مقابله با نیروهای استکبار با ایران اعلام کند.

مشاور نخست وزیر یمن گفت: قرار گرفتن انصارالله در لیست گروه های تروریستی برای آنها مدال افتخار است زیرا ثابت شده است که آنها راه درست را در پیش گرفته اند و به نمایندگی از دولت آمریکا ، دولت وهابیت سعودی و صهیونیست می جنگند حالت ” انصارالله با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در تقابل مستقیم است و در این بین ملت های آزادیخواه جهان و جناح های سیاسی کشورهای مقاومت مدار با انصارالله همبستگی دارند.


بیشتر بخوانید:

ثبت انصارالله در لیست سازمان های تروریستی اشتباه بزرگی بود


آنتار گفت حزب الله و جنبش مقاومت اسلامی نایبا در عراق با صدور بیانیه های سیاسی اقدامات دولت آمریكا را محكوم كرده و آنها را “مادر تروریسم” خوانده اند. چندین نهاد ، ارگان ، م institسسه تحقیقاتی و احزاب سیاسی از سراسر جهان نیز با انصارالله و 30 میلیون نفر از ملت یمن ابراز همبستگی کرده اند. پرچم حقیقت اکنون توسط عبدالملک الحوثی ، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دست گرفته و در مقابل اردوگاه جعلی به رهبری نیروهای استکبار جهانی ایستاده است. طبیعتاً پیروزی متحدان در اردوگاه زمینه مناسبی را برای برقراری دولت عدالت الهی ایجاد کرد.

این تحلیلگر سیاسی یمن تأکید کرد: وزیر دفاع و دولت جنایتکار ایالات متحده رئیس شورای عالی سیاسی یمن و برادرانش در انصارولا را به عنوان سازمان های تروریستی منصوب می کنند. این نه تنها ضعیف نخواهد شد ، بلکه باعث افزایش قدرت ، ثبات و مقاومت نیروهای یمنی در برابر مقاومت در برابر استکبار جهانی و فشارهای آمریکا خواهد شد. آنها (رهبر و نیروهای مقاومت یمن) هیچ دارایی ، حساب بانکی خارجی و املاک و مستغلات ندارند تا نگران مسدود کردن اموال خود باشند.

آمریکایی ها در پروژه خود علیه جبهه مقاومت در منطقه شکست خواهند خورد.

حمید عبدالقادر آنتار با تأکید بر اینکه ایالات متحده باید از منطقه غرب آسیا و خلیج فارس خارج شود ، گفت: تمام پایگاه های آمریکا در منطقه خلیج فارس از اهداف حیاتی و استراتژیک موشک های مقاومت است. کشورهای مقاومت محور از هر زمان دیگری قویتر شدند ، دوران شکست ها به پایان رسید و دوران پیروزی ها و دلاوری ها در سطوح مختلف فرا رسید.

وی افزود: ایالات متحده از نظر نظامی ، سیاسی و اقتصادی در برابر هواپیماهای جنگی یمن شکست خورده است ، بزرگترین زرادخانه نظامی آمریکا متلاشی شده ، سلاح های کشتار جمعی آمریکایی که در سطح بین المللی ممنوع شده بود ، دود شده است. تحت کمیته های نظامی و مردمی و تانک های آمریکایی در یمن. آنها با فندک روشن شدند.

آنتار گفت: ارتش و کمیته های مردمی و مردم یمن با استعانت از خداوند متعال به نیروهای استکبار جهانی تبدیل شده اند. منبع الهام آنها امام حسین (ع) است؛ هرکسی که امام حسین را منبع الهام خود قرار دهد ، چیزی از شکست نمی داند. به زودی جهان ترامپ ، حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس و فرماندهان جنگ را در قفس می بیند و در آینده ای نه چندان دور بر روی فرش می افتند و دولت عدالت الهی تشکیل می شود.

ارتش یمن

مشاور نخست وزیر یمن گفت: اقدام دولت آمریكا به رهبری ترامپ منتفی شده و وزیر امور خارجه دولت وی در درج نام انصارالله و عبدالملك الحوثی در لیست سازمان ها و شخصیت های تروریستی عملی مجرمانه است. برای از بین بردن روحیه مجاهدین یمنی. آنها می خواهند به محاصره ظالمانه و ظالمانه یمن پایان دهند ، اما نمی دانند که این اقدام روح مقاومت یمن و مجاهدین را افزایش داده و آنها را تا رسیدن به پیروزی لرزان و لرزانتر می کند.

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا