اقتصادی

بی‌ام‌و به رایانش کوانتومی روی می‌آورد

BMW برای بهبود محصولات خود به محاسبات و محاسبات کوانتومی روی آورده است.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از ایاBMW برای بهینه سازی زنجیره تأمین خود ، رویکرد خود را در زمینه محاسبات کوانتومی تغییر می دهد و قصد دارد با استفاده از رایانه کوانتومی Honeywell راه های بهتری برای خرید قطعات مختلف پیدا کند.

این غول اتومبیل آلمانی در حال کار با هانیول است تا درک کند که چگونه کامپیوترهای کوانتومی می توانند کارایی خود را به حداکثر برسانند.

امید این است که رایانه های کوانتومی تعیین کنند که چه قطعات و اجزایی از کدام تأمین کننده ها باید خریداری شود و چه زمانی ، در نهایت با حرکت به موقع زنجیره های تأمین هزینه ها کاهش می یابد.

این دستگاه برای ساده سازی روند تولید بیامو و به حداکثر رساندن بازده آن ، انتخاب را انتخاب و بهینه می کند.

گفته می شود Beamo از سال 2018 با رایانه های کوانتومی مبارزه می کند و این آزمایش اخیر نشان خواهد داد که چگونه می توان از فناوری کوانتوم در سناریوهای مفید روزمره استفاده کرد ، کاری که قبلاً معمولاً انجام نشده است.

رایانه های کوانتومی بسیار بهتر از سیستم های رایانه ای سنتی هستند و برای تشخیص چالش های بهینه سازی مانند بهینه سازی زنجیره تامین بسیار مفید هستند.

رایانه های کوانتومی نه تنها می توانند به بهینه سازی فرایندهای تولید کمک کنند ، بلکه به طور بالقوه می توانند به بهبود شیمی باتری در خودروهای الکتریکی (EV) یا بهترین مکان برای قرار دادن ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی کمک کنند.

استفاده منظم و تجاری از رایانه های کوانتومی هنوز در دسترس نیست ، اما این به معنای غیرممکن بودن آن نیست. این مورد توجه بیامو و هانیول است.

گام بعدی این تیم آزمایش سرعت محاسبات کوانتومی و همچنین مطالعه این محاسبات در مقیاس کوچک ، مطابق با نتایج سیستم های محاسباتی سنتی است. هانی ول می تواند بر مشکلات بهینه سازی غلبه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا