اقتصادی

بی تدبیری شورای رقابت، عامل اصلی گرانی اخیر خودرو در کشور است

مجله زنده خبری / آذربایجان شرقی وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به احیای مجدد خودروهای داخلی در هفته های اخیر گفت: بی تدبیری شورای رقابت دلیل اصلی این افزایش است و طی روزهای آینده شاهد تعادل قیمت داخلی خودروها خواهیم بود.

علیرضا رزم حسینی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، با اشاره به نقش آذربایجان شرقی در بسیاری از دوره های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی ، افزود: “امیدواریم که بخشی از مشکلات در دوره باقیمانده دولت دوازدهم لغو تولید و صنعت استان.

وی همدلی و وحدت را عامل موفقیت استان در بخشهای مختلف دانست و افزود: ائمه جمعه و نمایندگان محترم مقام معظم رهبری در استانها نیز نقش مهمی در موفقیت دولت و افزایش وحدت در بخشهای مختلف دارند.

وی انحصار در صنعت خودرو را عامل اصلی در هزینه و کیفیت خودروهای داخلی دانست و ادامه داد: ما مبارزه با میانجیگری در صنعت خودرو را از اولویت های اصلی خود می دانیم و تمام تلاش خود را برای رقابت پذیری و ارتقا improve کیفیت خودروها در اولویت قرار داده ایم. محصولات .

رزم حسینی با اشاره به افزایش 50 درصدی تولید خودرو در نیمه دوم امسال افزود: ایجاد رقبای جدید در صنعت خودرو نیز از برنامه های اصلی وزارت صمت است.

به گفته دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، تلاش برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا ، تسریع در ترخیص کالاهای عمده از گمرکات کشور و لزوم حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر از دیگر مواردی است که وزیر صمت در این نشست ذکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا