سلامت و تندرستی

مهلت دفاع دانشجویان ارشد ورودی ۹۶/ تمدید ترم هفتم امکانپذیر نیست

به گزارش شفاف ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیانیه ای درباره مهلت دفاع از دانشجویان تحصیلات تکمیلی منتشر کرده است که باید در ترم ششم این ترم بیان شود.

متن این پیام به شرح زیر است:

طبق مقررات آموزشی ، آخرین مهلت دفاع از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در فوریه 2017 و قبل از ترم اول سال تحصیلی 99 وارد می شوند ، ترم ششم آنها پایان ژانویه 1999 است. بنابراین دانش آموزان باید تا روز شنبه 11 ژانویه برای دریافت پروانه دفاع در پورتال آموزشی خود اقدام کنند.

همچنین ، ده ها پایان نامه دانشجویانی که به موقع از رساله های خود دفاع کرده اند ، باید تا شنبه ، اول فوریه ، به طور موقت توسط کارشناسان دانشکده در پورتال آموزش دانشجویان ثبت شوند و ده ها دانشجوی اصلی که تا پایان ژانویه از پروژه های خود دفاع کرده اند ، باید شنبه 7 فوریه برای ثبت نام نهایی در پورتال آموزشی به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال می شود.

بعلاوه ، به دلیل عدم امکان تمدید ترم هفتم ، دانشجویان در صورت عدم دفاع به موقع از خود ، سالانه اخراج می شوند. نتیجه پایان نامه دانشجویان در ترم ششم بر اساس روش 3301 است.

طبق روال ذکر شده ، دانشجویان می توانند از پایان ژانویه 1999 تا پایان فوریه 1999 دفاع یا رد کنند.

کارشناسان دانشکده به ثبت موقت نمره قبولی / رد شده در پرتال دانشجویان دسترسی ندارند و لطفاً فرم ارزیابی اصلی را برای دانشجویان مدافع پایان نامه خود تا پایان فوریه در دفتر رهبران دانشگاه برای ثبت نام نهایی ارسال کنید. ارسال پورتال آموزشی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا