اجتماعی

هند برای تولید ۳۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا توافق‌نامه امضا کرد

هند توافق نامه ای را برای تولید 300 میلیون دوز واکسن کرونا ویروس با Biological-E امضا کرده است که هنوز در حال آزمایش است.

به گزارش مجله زنده خبری ، دولت هند توافق نامه ای با تولید کننده محلی واکسن بیولوژیکی برای تولید 300 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا (Covid-19) امضا کرده است که هنوز در مرحله سوم آزمایشات بالینی است.

در بیانیه وزارت بهداشت هند آمده است که پیشنهاد عرضه این شرکت برای آگوست-دسامبر 2021 توسط گروه متخصص ملی مدیریت واکسن تأیید شده است.

در این بیانیه آمده است كه توافق نامه ای برای دریافت 300 میلیون دوز واكسن Covid-19 با بیولوژیك E امضا شده است كه هنوز تأیید نشده و مرحله سوم آزمایشات بالینی با مبلغ Rs ادامه دارد. 205 میلیون دلار) به شرکت واکسن پرداخت شود.

واکسن مبتنی بر پروتئین ، که توسط Biological-E و با همکاری دانشکده پزشکی Baylor در تگزاس ، ایالات متحده ساخته شده است ، هدف آن تقویت ایمنی با تولید مصنوعی پروتئین متصل به گیرنده است که ویروس را به سلول های انسان متصل می کند.

“طبق رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه در هند ، استفاده اضطراری از واکسن Covid-19 توسط دانشگاه آکسفورد با شرکت دارویی Astrazenka ، یک واکسن داخلی ساخته شده توسط بهارات Biotech و شورای تحقیقات پزشکی هند تهیه شده است. Sputnik V ، تولید شده در روسیه.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا