سلامت و تندرستی

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

مجله زنده خبری / بوشهر سخنگوی مقام معظم رهبری و نماز جمعه بوچر در روز جمعه گفت که ترافیک به شهرها آزاد است و سپس به مردم گفته شد که در نوروز سفر نکنند ، بحثی که باید در این زمینه مدیریت شود.

آیت الله گلم علی صفایی بوشهری در خطبه های روز جمعه 29 اسفند گفت: “مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی برای نظارت به شرایط فوق العاده علمی و دقیق نیاز دارد.” ما امیدواریم که در برنامه ریزی های آینده خدمات خوبی به افراد با مدیریت علمی قوی و نظارت ویژه در زمینه بهداشت و درمان ارائه دهیم.

وی افزود: سال گذشته پر فراز و نشیب بود و با مشکلات اقتصادی زیادی همراه بود ، اما حماسه هایی از جمله تلاش و مجاهدت کادر پزشکی برای نجات جان انسانها در برابر ویروس کرونا را نیز شاهد بود.

امام جمعه بوشهر گفت: البته برخی از تلخی ها و مشکلات سال 1999 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که باعث شد بسیاری از هموطنان جان خود را از دست دهند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد: سال آینده مسئولان باید تلاش کنند تا معیشت و همچنین بیکاری جوانان را برطرف کنند و این تلاش ها باید در عمل انجام شود تا مردم بتوانند بهبود شرایط زندگی ، زندگی و بهبود جامعه را احساس کنند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: سال گذشته مشکلات زیادی از نظر اقتصادی و معیشتی برای مردم ایجاد شد که با انجام تمرینات تسلیت رهبر معظم انقلاب به دلیل شیوع ویروس تاج و مشکلات اقتصادی جبران شد. . “

وی افزود: “در ایران ، به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی ، باید برنامه های فرهنگی و موضوعات مرتبط با آن مورد توجه جدی قرار گیرند ، و در فضاهای عمومی اصول مهمی مانند اخلاق و احترام به مردم باید از اولویت های مهم متولیان و مسئولان باشد. . “

حاتب جمعه بوشهر با اشاره به طرح تسلیت و لزوم همدلی با نیازمندان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال افراد باید تا آنجا که می توانند به نیازمندان کمک کنند تا بتوانند سال جدید را با خوشحالی آغاز کنند. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا