اجتماعی

دوران اینکه عده‌ای سر شهروندان و شهرداری کلاه بگذارند، گذشته است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه باید از فرصت ها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنیم، گفت: شهرداری باید بهترین خدمت در اذهان مردم باشد.

به گزارش مجله زنده خبری، داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران امروز (سه شنبه) در جمع مسئولان اداره بازرسی منطقه یک تهران با اشاره به اینکه دستگاه های کمتری در زندگی مردم به عنوان شهرداری دخیل هستند، گفت: فضای کنونی بستری را برای خدمت به مردم فراهم می کند و ما در شهرداری نیازمند اصلاح دغدغه ها، انگیزه ها، اراده و نیت خود برای خدمت هستیم.

رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه «عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست»، گفت: فرصت خدمت به شهروندان نعمتی است که خداوند به ما داده و در شهرداری این خدمت به مردم و عبادت قابل انجام است. خیلی بیشتر، آسان‌تر، ملموس‌تر. «و او این کار را سریع‌تر انجام داد.

وی به برخی موانع بر سر راه خدمات رسانی به مردم در شهرداری اشاره کرد و افزود: برخی از این موانع به ضعف حاکمیتی و وجود موانع نادرست و ساختارهای معیوب برمی گردد که بیش از آنچه تصور می شد نظام را پیچیده می کند. البته بوروکراسی های اضافی که باعث ایجاد فساد و تخلف نیز می شود، می تواند این فرصت خدمات را کاهش دهد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید به سرعت نقاط ضعف، تنگناها و خلأهایی مانند چشم انداز حاکمیت شهری را شناسایی کنیم، ادامه داد: وظیفه اصلی ما در بازرسی اصلاح نظام و تمرکز انرژی، قدرت و تمرکز است. استراتژی on Go تا مدیران و همکاران ما در شهرداری بتوانند این سیستم را در جهت افزایش کارایی بهبود بخشند.

داوود گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری باید نماد بهترین سیستم خدماتی در ذهن مردم باشد، گفت: وقتی مردم به شهرداری می روند باید حالشان خوب باشد، کارشان انجام شود و بیش از آن ها به آنها خدمت شود. فکر کرد و این واقعاً شدنی است و توهم نیست و می توان مردم را راضی کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برخورد با تخلفات را یکی دیگر از گام های بازرسی عنوان کرد و گفت: بعد از خدمت رسانی به مردم، اولویت دوم ما برخورد با فریب دهندگان شهردار، شهروندان و افرادی است که باید پاسخگو باشند. مسئول”

وی تاکید کرد: برخی باید بدانند که اینطور نیست و این دوره به پایان رسیده است و اجازه نمی دهیم اقدامات، تصمیمات اشتباه و مجوزهای اشتباه را به شهر، شهروندان و شهرداری ها بسپاریم و احساس کنند می توانند ادامه دهند. کار آنها. “بگذارید این اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات حبوبات و پرونده های عمده را آغاز خواهیم کرد، به ستاد بازرسی مراجعه کرد و گفت: امروز فساد به بلای جان مردم تبدیل شده و فرهنگی وجود دارد، پیامدهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و …. بنابراین همه باید کمک کنید و با روحیه جهادی و جدیت بیشتری شروع به کار کنید.

داوود گودرزی افزود: با این گسترش تخلفات و سیل مشکلاتی که در شهرداری داریم اتفاقات خوبی می افتد اگر هر کدام از شما با انگیزه قوی، روحیه مضاعف و درایت کاری را که بر عهده دارید انجام دهید.

وی با تاکید بر اصلاح نظام اداری در شهرداری، افزود: در سازمان بازرسی نباید بروکراسی های غلط، سهل انگاری و نگاه های حداقلی داشته باشیم، بلکه باید به کارها تسریع کرد، نسبت به کار و حرف مردم حساس بود و در نظر گرفت. خودمان خدمتگزار واقعی مردم هستیم.»

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم آمده ایم، ادامه داد: در سازمان بازرسی نباید بگویید که کار پیچیدگی های سختی است در این مدت. چند ماه اما هر روز که جلوتر می رفتیم، بیشتر و بیشتر مطمئن می شدیم که ممکن است یک تغییر جدی در مجموعه اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا