اجتماعی

تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با انجمن ناشنوایان و اوتیسم خبر داد.

معیتبا خالدی در مصاحبه با مجله زنده خبری وی در همین رابطه فاش کرد: سازمان اورژانس کشور امسال دو پروژه ویژه را آغاز کرد که یکی از آنها مربوط به ارائه خدمات به ناشنوایان بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان اورژانس کشور کلیه زیرساخت های لازم را فراهم کرده و اقدامات دیگر باید توسط انجمن های مربوطه انجام شود. انجمن های مربوطه باید شماره این افراد را در سیستم ما ثبت کنند تا بتوانیم به محض تماس و ارسال پیام ، یک آمبولانس ارسال کنیم.

خالدی گفت: طرحی مشابه برای بیماران اوتیسم در نظر گرفته ایم که مشابه طرح ناشنوایان است. امیدواریم ثبت نام این افراد توسط انجمن های مربوطه دنبال شود.

وی افزود: در سازمان اورژانس کشور معتقدیم که همه افراد جامعه باید به 115 سرویس دسترسی داشته باشند بنابراین اگر انجمن ها ایده ای برای ارائه خدمات بهتر به اعضای خود دارند ، می توانیم برای رفع این موارد اقدام کنیم. . از طرف سازمان اورژانس کشور برای تسهیل ارائه خدمات.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: همکاری های خوبی در این زمینه وجود دارد و جلساتی در این زمینه ها داریم. انجمن های زیادی وجود دارد و بعضی اوقات انجمن ها زیرمجموعه های زیادی دارند ، ما می خواهیم انجمن مرکزی مسئول این اقدامات باشد و سایر انجمن های فرعی اطلاعات تماس افراد را از طریق انجمن مركزی در اختیار ما قرار می دهند.

خالدی با اشاره به آمادگی سازمان اورژانس کشور برای تأمین زیرساخت ها گفت: با هماهنگی هر انجمن می تواند لیست اعضای خود را در سایت اورژانس کشور بارگذاری کند.

وی افزود: یکی از نگرانی های ما این است که برخی از ناشنوایان دچار مشکل شوند و متأسفانه هیچ راهی برای برقراری ارتباط با او نمی گذاریم ، تلاش ما این است که علاوه بر تماس راه های دیگری برای برقراری تماس ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا