سلامت و تندرستی

اورژانس توانایی واکسیناسیون روزانه تا ۱۰۰ هزار دُز را دارد

در روز دوم حضور خدمات اورژانس در اجرای طرح واکسیناسیون ، روند واکسیناسیون تسریع شد و 17 پایگاه اورژانس ثابت با حفظ روشهای بهداشتی روز گذشته واکسیناسیون Covid 19 را آغاز کردند.

به گزارش مجله زنده خبری ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: با دستور دکتر کولیوند ، طرح اعتصاب واکسیناسیون اضطراری میزان واکسیناسیون را چند برابر کرده است.

به گفته خالدی ، 30٪ از خدمات اورژانس هر روز خارج از شیفت کاری خود در طرح واکسیناسیون شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و واحدهای مراقبت ویژه در مراکز ثابت اورژانس ارائه می شوند ، گفت: “خدمات اورژانس آماده واکسیناسیون گروه های پرخطر هستند.”

فرمانده ستاد در تهران ، کرونا ، در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون تاج تاج کشور گفت: نیروهای اورژانس یکی از نیروهای فعال و توانمند در وزارت بهداشت هستند.

دکتر زالی با بیان اینکه نیروهای اورژانس مردان و زنان در بحران هستند ، افزود: حضور نیروهای اورژانس در این روزهای شلوغ بسیار مثر است.

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین با بیان اینکه نیروهای اورژانس توانایی کمک به سایر مراکز واکسیناسیون را دارند ، گفت: در این دو روز اتوبوس های آمبولانس برای کمک به مراکز شلوغ اعزام شده اند.

دکتر کولیوند افزود: روزانه 50،000 دوز واکسن در مراکز تلقیح اضطراری تزریق می شود ، اما بخش اورژانس توانایی واکسیناسیون تا 100000 دوز را دارد.

براساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور ، پایگاه های واکسیناسیون اضطراری همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده سرویس دهی و واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا