اجتماعی

ممنوعیت تردد شبانه درون شهری تا اطلاع ثانوی در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از پایگاه پلیس ، علی اکبر امینی با اشاره به ممنوعیت تردد در شب در جاده های داخل شهر استان مرکزی ، گفت: برای محافظت از سلامت انسان و جلوگیری از گسترش روزافزون ویروس کرونا در جامعه ، با رانندگان متخلف قانون قاطعانه تصمیم گیری خواهد شد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه و حفظ سلامت شهروندان ، به منظور رعایت مصوبه ستاد ملی ویروس های کرونا ، تردد شبانه در کلیه راه های داخلی شهری استان مرکزی ممنوع است. تا اطلاع بعدی

جانشین پلیس راهور از استان مرکزی گفت: از ساعت 21 تا 03:00 ممنوعیت تردد در شب در جاده های داخلی شهر استان مرکزی اعمال می شود و رانندگان بدون شک 2 میلیون ریال جریمه نقدی دارند.

امینی یادآور شد: پلیس با حضور در خیابان های شهر و همچنین استفاده هدفمند از سیستم های هوشمند دوربین های شهر بر حسن اجرای این ممنوعیت نظارت می کند.

جانشین پلیس راهور از استان مرکزی از تشدید کار با متخلفان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور محافظت از سلامت انسان و جلوگیری از شیوع روزافزون ویروس کرونا در جامعه انجام می شود و امیدواریم شهروندان ، مانند همیشه ، پلیس باید از موارد لازم برخوردار باشد. مشارکت و همکاری

وی در پایان با اشاره به رنگ نارنجی تاج های شهرهای دلیدجان و خمینی و ممنوعیت ورود خودروهای خارجی به آن شهرها ، افزود: و آنها باید این شهرها را ترک کنند در غیر این صورت 5 میلیون ریال جریمه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا