اجتماعی

برخورد قانونی با افرادی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان به منظور اعمال فاصله اجتماعی و انطباق با پروتکل های بهداشتی ، گفت: افرادی که از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شوند به طور قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرند.

حسین توکلی در مصاحبه با مجله زنده خبری وی در توضیح اعمال محدودیت های کرونا در شهر ری گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهر ری ، محدودیت های متناسب با این وضعیت پر خطر برای فعالیت طبقات ، مشاغل گروه های 2 ، اعمال می شود. 3 و 4. اطلاعات لازم در مورد بیماری کرونا قلب ارائه می شود و در مرحله دوم هشدار و در نهایت با کسانی که محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند طبق قانون برخورد می شود.

وی افزود: به دلیل جهش ویروس و انتقال سریع بیماری عروق کرونا قلب ، روش اطلاع رسانی باید تغییر کند و ضمن اطلاع رسانی به مردم ، مراکز تشخیصی در تمام شهرها و روستاهای شهرستان ایجاد شود و این مراکز باید به طور ویژه با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها مجهز شود. “پشتیبانی خواهد شد.

وی ادامه داد: انطباق با پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای همه شهروندان اجباری است و ما باید با افرادی که به بیماری عروق کرونا قلب و توصیه های بهداشتی توجه نمی کنند ، اقدامات لازم را برای محافظت از بهداشت عمومی انجام دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن فراخواندن از همه شهروندان برای همکاری در اجرای فاصله سنج های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی ، افزود: آموزش عمومی جهت آگاهی از خطرات و مضرات ویروس کرونا برای جلوگیری و کنترل ویروس Crown بسیار مثر است ، بنابراین در این زمینه برنامه ریزی های لازم برای اجرای بهتر آن در شهر ری انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا