اجتماعی

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲ استان طی امروز

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز (شانزدهم فروردین) از بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در 12 استان کشور خبر داد.

صادق زیایان در مصاحبه با مجله زنده خبری، گزارش داد: امروز (25 فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استانهای خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، گلستان ، مازندران شرقی ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، فارس ، هرمزگان ، یزد و شرق برخی طوفان های باران اصفهان با رگبار متناوب و وزش باد شدید در بعد از ظهر و اوایل شب و همچنین در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این شرایط فردا (27 فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استانهای خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، گلستان ، مازندران شرقی ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، یزد ، کرمان و شرق ادامه خواهد داشت. اصفهان. “همچنین در استانهای اردبیل و گیلان ، باران خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، شدت بارش امروز (5 فروردین) در خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، کرمان ، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و فردا (27 فروردین) در خراسان شمالی خواهد بود. ، خراسان رضوی و سمنان.

ژیان در ادامه گفت: روز شنبه (28 آوریل) در شمال شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و یکشنبه (29 فروردین) در ارتفاعات استانهای یزد و کرمان و روز دوشنبه (30 فروردین) در اردبیل ، مازندران ، گلستان ، خراسان در شمال و شمال خراسان رضوی باران پاره خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز (16 آوریل) در استان هرمزگان طی چند ساعت وزش باد شدید همراه با گرد و غبار دور از انتظار نیست ، اظهار داشت: طی سه روز آینده ، خلیج فارس ، به ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن ، تنگه موج دار هرمز و دریای عمان.

سرانجام ، ضیاییان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (17 فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد ، با حداقل دما 15 و حداکثر دما 26 درجه سانتیگراد ، و روز شنبه ( آوریل 18) انتظار می رود تا قسمتی ابری ، گاهی اوقات وزش باد با حداقل دما 13 و حداکثر دما 28 درجه سانتیگراد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا