اجتماعی

یوسفی: نمی توان هزینه سوء مدیریت در کنترل کرونا را از جیب مردم پرداخت

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه ما با برنامه کنترل تاج ادامه نداده ایم و امروز مردم اعتماد و همکاری لازم را با ستاد تاج ندارند.

معیتبا یوسفی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به دلایل ازدحام جاده های شهر علی رغم اعلام محدودیت ده روزه ، اظهار داشت: بیش از هر چیز از مردم می خواهم پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا سلامت خود و خود عزیزان. با کادر پزشکی کشور که تقریباً یک سال و نیم برای حفظ سلامت مردم و حتی عذاب آنها کار می کنند همکاری نکنند.

وی افزود: اما موضوعی که برای شرایط فعلی بسیار مهم است و حتی باعث شده مردم از دستورالعمل پیروی نکنند ، مدیریت ضعیف و تصمیمات غیرحرفه ای ستاد ملی ضد تاج است. متأسفانه تصمیمات مربوط به تنظیم ساعت در این ستاد مشکل ساز شد. روز اول تاج در جهان به یک اپیدمی تبدیل شد ، کسی دقیقاً نمی دانست چگونه بیماری را کنترل کند. اما امروز ، یک سال و نیم بعد ، استراتژی های کنترل بیماری در همه کشورها مشهود است.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: “جدا از تلاش وزارت بهداشت برای كنترل این بیماری ، متأسفانه تصمیمات كارشناسی گیاه نیست. وی همچنین صدای وزیر بهداشت را بلند کرد. بهترین زمان قرنطینه و کنترل این بیماری در تعطیلات نووروز بود ، اما ما این فرصت را از دست دادیم و نظرات کارشناسان را نادیده گرفتیم. آنها تصمیمات اشتباه سیاستمداران در این زمینه را نشان می دهند.

وی در ادامه گفت: امروز ما به ساده ترین راه یعنی تعطیل کردن مشاغل و کلاسها شروع کرده ایم. در این شرایط اقتصادی که جهش ناگهانی قیمت کالاها انجام می شود ، چه کسی گروهی مانند بازرگانان ، بازاریان و کارگران با درآمد غیر ثابت را تأمین می کند؟ ما نمی توانیم هزینه سو mis مدیریت خود را از جیب مردم پرداخت کنیم.

وی افزود: کسبه و بازاریان کرایه اجاره ، کمک و مالیات خود را باید از کجا پرداخت کنند؟ متأسفانه من با برنامه حرکت نمی کنم. اگر ما به برنامه ادامه می دادیم ، مردم به ما اعتماد می کردند. اگر با مردم راه برویم ، مردم نیز با ما خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا