اجتماعی

تسویه مطالبات مراکز غیردولتی و دانشگاهی تا پایان آذر سال ۹۹

معاون توسعه ، مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت از پرداخت و تسویه مطالبات مراکز غیردولتی و دانشگاهی تا پایان دسامبر سال 1999 خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، حسین رنجاران در مورد آخرین وضعیت پرداخت ها گفت: در حال حاضر پرداخت ها به مراکز و م governmentسسات دولتی و دانشگاهی تا پایان مهران تسویه می شود در حالی که درخواست مراکز دانشگاهی غیردولتی در قالب بیمارستان تسویه می شود تا پایان دسامبر. “گرفت.

معاون توسعه ، مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه مطالبات دریافتی داروخانه ها تا پایان آذرماه تسویه شده است ، افزود: پرداخت مطالبات در موارد دیگر توسط بیمه سلامت تا پایان سال انجام شد. دسامبر ، ژانویه و برای سیستم ارجاع. آوریل و مه نیز پرداخت می شود.

وی تأكید كرد: پرداخت خسارت های مختلف بر اساس اسنادی كه تا اول ماه مه سال جاری دریافت شده است ، در بحث پزشك خانواده شهرستان ، 80٪ علی الحساب تا پایان اسفند و تسویه حساب برای 9 ماه سال 1999 انجام شده است.

بر اساس بیانیه روابط عمومی شرکت بیمه سلامت ، رنجران گفت: همچنین پرداخت مطالبات پزشک خانواده روستایی تا پایان اسفند 80 درصد است و تسویه حساب سه ماهه چهارم سال 1999 در دست اقدام است. خوشبختانه نسخه الکترونیکی نیز در ماه مه به پزشکان پرداخت شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا