سلامت و تندرستی

جزییات پرداختی مطالبات موسسات طرف قرار داد بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران جزئیات پرداخت مطالبات به طرفین قرارداد در سال 1401 را تشریح کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، حسین رنجبران در تشریح آخرین وضعیت پرداختی سازمان بیمه سلامت به موسسات، گفت: مطالبات مراکز دانشگاهی دولتی در فروردین ماه تسویه شد و بخشی از مطالبات اردیبهشت 1401 دانشگاه هایی که مدارک خود را به موقع ارسال کردند نیز پرداخت شد. و همچنین مطالبات مربوطه پرداخت شده برای نسخه الکترونیکی از فروردین تا خرداد 1401 دانشگاه های علوم پزشکی.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی غیردولتی افزود: در بخش بیمارستان مطالبات در فروردین 1401 و مطالبات نسخه الکترونیکی داروخانه ها تا پایان خرداد 1401 پرداخت شد. از سوی دیگر پرداخت مطالبات سایر طرفین قرارداد اعم از پزشکان، کلینیک های پارک، مراکز دیالیز و … تا پایان فروردین ماه و موسساتی که نسخه ها را به صورت الکترونیکی تا پایان خرداد 1401 ارسال می کردند، انجام می شد.

وی تصریح کرد: مطالبات در قسمت متفرقه خسارت بر اساس مدارک بررسی شده تا 27 خرداد 1401 پرداخت شده است همچنین در رشته پزشک خانواده 80 درصد علی الحساب از فروردین تا تیر 1401 پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، رنجبران در پایان گفت: در طرح سامانه ارجاع صندوق بیمه کل و سایر صنوف، 80 درصد از فروردین تا تیر 1401 پرداخت شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا