اجتماعی

تسویه مطالبات باقی‌مانده سال ۹۹ پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آتی

مدیرکل خدمات مدیریت سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه حساب باقیمانده مطالبات 99 پزشک خانواده شهری و روستایی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، محمدرضا میرزایی گفت: به منظور بهبود خدمات سطح اول برای افرادی که در مناطق روستایی ، عشایری و شهری زیر 20 هزار نفر هستند ، هیئت مدیره ، مدیر عامل و معاونان سازمان بیمه سلامت ایران در سال 1998 تفاهم نامه همکاری امضا کردند . ، که به تأخیر افتاد. و تفاهم نامه 99 اعلام شد. همچنین ، تفاهم نامه 1400 برای اولین بار در 15 سال گذشته قبل از پایان سال با کمک وزارت بهداشت تهیه شد و به طور مشترک توسط معاون وزارت بهداشت و مدیر اجرایی امضا شد و در نهایت اعلام شد در اوایل آوریل.

مدیرکل خدمات مدیریت سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این تفاهم نامه با دو مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سازمان بیمه سلامت ایران و 2 هزار و 400 میلیارد تومان از وزارت بهداشت و در مجموع 4800 میلیارد تومان سطح اول در سال 1400

وی همچنین به پرداخت مطالبات پزشکان خانواده در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب سازمان بیمه سلامت ایران ، پرداخت مطالبات پزشکان خانواده از آنلاین ماه سال گذشته با پرداخت 80 درصد مطالبات حساب به روز شده است. ؛ بنابراین تا پایان ماه مارس ، 9 ماه از درخواست های این گروه به طور کامل تسویه می شود و 3 ماه آخر سال نیز به دلیل جمع آوری اطلاعات عملکردی پزشکان ، در روزهای آینده تسویه می شود.

میرزایی گفت: امسال پیش بینی شده است که در بیست و پنجم هر ماه 80 درصد از طرف پزشکان و ماماها پرداخت شود. تاکنون پرداخت ها با هزینه پزشکان خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح شهری استان های فارس و مازندران 80 درصد پزشکان خانواده با تعرفه امسال پرداخت می شود و سه ماهه چهارم سال گذشته در روزهای آینده تسویه می شود.

مدیرکل خدمات مدیریت بهداشت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین گفت: مقرر شده است که نظارت در برنامه روستایی باید به صورت الکترونیکی و با خرید تبلت برای 331 عضو نظارت بر برنامه های روستایی در سراسر کشور و برنامه نرم افزار نظارت باید بدون کاغذ و به صورت الکترونیکی انجام شود. سازمان بیمه سلامت ایران در تلاش است ساختار مناسب پرسنل را برای خدمات سطح اول در 31 استان تعیین کند تا با برنامه جدی تری از خدمات سطح اول استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا