اجتماعی

تصویب یک فوریت اصلاح اساسنامه شهروند برای ورود به بورس

اعضای شورای شهرداری تهران با لایحه ای فوری برای اصلاح اساسنامه شهروند برای شرکت در تبادل موافقت کردند.

به گزارش مجله زنده خبری ، در 277مین جلسه علنی شورای شهرداری تهران ، لایحه ای فوری برای بررسی اساسنامه شهروند برای مشارکت در بورس در دستور کار اعضای شورای شهر قرار داشت. در همین راستا ، سید محمود میرلوحی درباره این لایحه گفت: شرکت های شهرداری باید برای ورود به بورس اوراق بهادار اقدام کنند و پس از تأیید آقای حناچی لایحه ای را به هیئت ورود دو شرکت شهروند و برج میلاد ارسال کردند. در صورت تأخیر ، در این مدت نمی توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: هر شرکتی که می خواهد وارد بورس شود باید اساسنامه ای را تصویب کند و همه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار این کار را انجام داده اند. بنابراین از دوستانم می خواهم بلافاصله آن را تأیید و نظر خود را به کمیسیون اعلام کنند و شهروند باید در اسرع وقت وارد بورس شود.

سرانجام ، پیشنهاد تغییر ترتیب اساسنامه شهروندان برای ارسال به بورس اوراق بهادار با 15 رأی “موافق” تصویب شد.

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران به این قشر گفت: تصمیم شورای شهر این است که شهروندان و همشهریان وارد بورس شوند و از این سازوکار پیروی کنند. اولین شرط ورود به بورس این است که شرکت سهامی عام باشد و خصوصی نباشد. شفافیت حساب ها ، املاک و مستغلات نیز در جریان است.

سرانجام با موافقت اعضای شورای شهر تهران ، لایحه ای فوری برای اصلاح اساسنامه جامعه مدنی برای حضور در بورس اوراق بهادار با موافقت اعضای شورای شهر تصویب شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا