اجتماعی

ممنوعیت سفرهای عید فطر ابلاغ شد

فرمانده پایگاه مبارزه با فساد اداری کرونا ، با اعلام رسمی ممنوعیت هرگونه مسافرت در ایام عید قربان به سراسر کشور ، خواستار انجام کلیه اقدامات لازم برای اجرای ممنوعیت سفر شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده پایگاه عملیاتی کرونا در نامه ای که در ساعات اولیه صبح به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده پلیس جمهوری اسلامی ایران ارسال شده است صبح امروز ، با اشاره به کمیسیون های تخصصی ، اداره تاج ملی با حضور رئیس جمهور ، ممنوعیت سفر در سراسر کشور را در ایام عید قربان از ساعت 12 ظهر سه شنبه 11 مه تا ظهر شنبه ، ماه مه رسما اعلام کرد 15 ، 1400

در آن اطلاعیه ، فرمانده پایگاه از وزارت راه و شهرسازی و گارد ملی خواست كه اقدامات كامل را برای ممنوعیت هرگونه مسافرت در تمام نقاط كشور ، بدون در نظر گرفتن رنگ تاج ، در مهلت مصوب انجام دهند.

براساس پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، در یک کپی از این اطلاعیه ، فرمانده پایگاه عملیاتی ضد تاج ، با جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای ممنوعیت سفر ، از صدا و سیما خواست که سفر به ملاقات های مردمی را ممنوع کند. کانال های رادیویی و تلویزیون ، به روز باشید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا