سلامت و تندرستی

واردات مواد اولیه ی دارویی توسط پیشگامان شیمی

واردات مواد اولیه ی دارویی توسط پیشگامان شیمی دارای قوانین خاص خود میباشد و به دلیل حساسیت در مصرف نسبت به اقلام وارداتی دیگر از حساسیت خاص افراد کنترل کننده برخوردار است. شیرینی پزی از جمله هنرهای بسیار لذت بخشی است که بسیاری از مردم، چه زن و چه مرد، به این هنر علاقهمند بوده و جدیدترین روشهای پخت و خلق کردن یک شیرینی یا غذا را دنبال میکنند و هر فرد نیز با خلاقیت منحصر به فرد خود، دست به تولید انواع مختلف شیرینیها و نانهای خانگی زده و با اضافه کردن مواد افزودنی طبیعی یا شیمیایی مختلف، عطر و طعم دلپذیر و گوناگونی را به وجود میآورد. امروز ایران نود و هفت تا نود و نه درصد داروهای مورد نیاز بیماران کشور را در داخل تولید میکند و داروهایی که هنوز تولید نمیشوند یا به علت تعداد کم بیماران که گاهی پنجاه تا صد و پنجاه نفر است توجیه اقتصادی ندارد یا داروهای جدیدی است که به تازگی وارد بازار دنیا شده است.

واردات مواد اولیه پزشکی

۹۷ درصد داروهای تولید داخل سالانه ۷۵۰ میلیون دلار ارزبری دارد اما سه درصد داروهای وارداتی ۱.۳ میلیارد دلار ارز به خود اختصاص میدهد. ضمن اینکه ۶۰ درصد ارز دارویی در یک سال گذشته به مواد اولیه اختصاص یافته و ۴۰ درصد برای واردات آماده هزینه شده است. در سال ۱۳۹۳ عملیات احداث سالنهای جدید مطابق با اصول GMP برای تولید ملزومات دارویی و سالن شرکت پخش دارویی اتانول نمایندگی فارس شروع و اواسط سال ۱۳۹۴ به پایان رسید. به گزارش پول نیوز، محمد حسن عصاره افزود: با توجه به چالش هایی که در کشورمان در زمینه تامین مواد اولیه استاندارد گیاهان دارویی وجود داشت و سرمایه گذاری زیادی در صنایع میانی صورت نگرفته بود، ایده راه اندازی پالایشگاه تولید مواد اولیه با رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۹۷ شکل گرفت. ایران با هدف حرکت به سوی تولید تکنولوژی و همکاری با شرکت های دانش بنیان موفق به تولید و خرید مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است و با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و خرید مواد اولیه دارویی ، مواد شیمیایی ، مواد موثره دارو مورد نیاز در بخش های صنایع دارویی ، شیمیایی ، غذایی ، کشاورزی و …

واردات مواد اولیه دارویی

در این لیست انواع داروها موجود میباشد که با کمک محققان و پزشکان حدود شصت در صد از این لیست مواد اولیه در ایران ساخته میشود. این ویتامین یک ترکیب محلول در آب میباشد که خود محصول شامل انواع مختلفی است و در بسیاری از مواد غذایی به وفور یافت میشود. پخش و فروش مواد اولیه شیمیایی و مواد اولیه آزمایشگاهی و مواد اولیه دارویی و مواد اولیه صنایع غذایی و پخش انواع مواد شیمیایی و صنایع غذایی دارویی مواداولیه آزمایشگاهی با شرکت ایده آل شیمی بهترین شرکت شیمی پخش و فروش مواد شیمیایی در تهران فروش مواد ازمایشگاهی در تهران و فروش مواد شیمیایی در تهران و فروش مواد ازمایشگاهی در تهران و فروش مواد غذایی در تهران و فروش مواد داروئی ایده آل شیمی در تهران فروش مواد غذاییایده آل شیمی در تهران فروش مواد داروئی ایده آل شیمی از کمپانی merk مرک و سیگماالدریچ sigma و کم لب(kemlab) و ( آلفا Alpha) ما در شرکت ایده آل شیمی با سالها تجربه آمادگی خود را در زمینه ارائه مواد اولیه شیمیایی و دارویی و صنایع غذایی و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه انواع خدمات تجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفی و تحقیقات و آزمایشگاه های محیط زیست و آزمایشگاه های آب و فاضلاب و پساب صنعتی و صنایع آرد و غلات صنایع لبنی و صنایع نوشیدنی و دارویی آرایشی و بهداشتی آب و فاضلاب، مراکز استاندارد و مراکز دانشگاهی و مراکز پالایشگاهی و پتروشیمی و تحقیقاتی را به صورت اجمالی به شرح ذیل اعلام میدارد.

شرایط واردات

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یکی از فعالان صنعت تولید دارو در کشور در جلسه اخیر هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به کمبود ذخایر دارویی کشور و کاهش بی سابقه ذخایر دارویی اشاره کرد و در این رابطه مطرح کرد که نه تنها دو نرخی بودن ارز برای واردات دارو و موضوعات مربوط به سوبسید، فساد و نظارت های حاکم بر این حوزه دست و پاگیر شده است، بلکه کمبود منابع ارز 4200 تومانی برای واردات دارو، شرکتهای داروسازی را دچار چالش کرده است. نیک آزما بیش ار یک دهه فعالیت با سرمایه فکری ، مادی ومعنوی اعضای این شرکت و به مدد تلاش وکوشش های شبانه روزی ، بنیان گذاشته شد این شرکت با بکارگیری علم روز و همکاران متخصص ومجرب خود ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های وارد کننده و توزیع کننده انواع مواد شیمیایی در ایران نام برد. هدف این پژوهش بهینهسازی مدیریت سرمایه در گردش در صنعت دارو با استفاده از نظامهای هوشمند است. اما برای استفاده از این نمک حجم دهنده در صنایع غذایی و شیرینی پزی، نیاز است تا تغییراتی به روی آن صورت گرفته تا قابل استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا