ورزش و نشاط

گام بلند رقیب استقلال به سوی قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ، در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان ، تیم فوتبال الهلال برای تثبیت برتری و حفظ برتری 4 امتیازی با الشباب به الاهلی رفت و در جذابیت و مسابقه یک طرفه ، با امتیاز 5 بر 1.

در این دیدار الهلال یک گل زودهنگام به ثمر رساند. در دقیقه 15 ، یک ضربه کرنر توسط سباستین جیووینکو به سمت دروازه ، پس از مدافعان الاهلی ، به سالم الدوساری رسید و بازیکن با ضربه محکم قوس محمد الوایز را لرزاند ، پس از پرتاب توپ با پای راست او

در دقیقه 32 اشتباه عجیب معتز الحساوی توپ را به بافتیمبی گومیس رساند و مهاجم فرانسوی آبی های ریاض با فاصله چند متری از دروازه حریف یک بر یک شد. او به دروازه برخورد كرد و در عوض گوميس با ضربه به سر در خالي الاهلي را باز كرد.

در دقیقه 39 این بار اشتباه لوبمیر فیسا الاهلی را کاملا نابود کرد. ریباند و پاس گومیس به ژووینکو باعث شد تا هافبک ایتالیایی الهلال با دروازه بان حریف مبارزه کند که وی پس از دریبل از ال اووز توپ را به سالم الدوساری پاس داد و ضربه این بازیکن به دروازه معتز الحساوی برخورد کرد. با باز کردن بازوبند کاپیتانی ، کاپیتان الاهلی از بازی اخراج شد تا شب تمام بشه.

بافتیمبی گومیس پشت پنالتی ایستاد و آن را با وجود حرکت ال اوویس به گل سوم تیمش تبدیل کرد. در نیمه دوم الهلال دو بار دیگر توسط صالح الشهری به ثمر رسید و در مقابل تک گل عبدالرحمن گریب با نتیجه 5 بر 1 الاهلی را شکست داد و گامی بلند به سوی قهرمانی برداشت.

الهلال با این پیروزی شیرین 55 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با الشباب کسب کرد ، در دو هفته مانده به پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان ، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

258 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا