ورزش و نشاط

برتری پرسپولیس مقابل گل گهر در نیمه نخست

به گزارش شفاف ، در هفته بیست و پنجم لیگ ایران پرسپولیس از ساعت 19:50 میزبان گل گهر است و در نیمه اول شاگردان گلمحمدی به برتری 2-1 برابر میهمان خود رسیدند.

مهدی ترابی در دقیقه 10 و 27 برای پرسپولیس و یونس شاکری در دقیقه 39 برای گل گهر گلزنی کردند.

نیمه اول

در حالی که بازی بدون موقعیت خاصی پیش می رفت ، مدافع گل گهر از پشت امید آلیشیا اشتباه کرد و داور پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی در دقیقه 10 این پنالتی را به ثمر رساند و پرسپولیس با یک گل پیش افتاد. در دقیقه 27 مهدی ترابی از گوشه محوطه جریمه یکی از زیباترین گلهای لیگ برتر را به ثمر رساند و با یک ضربه فنی و قوسی وارد درب علیرضا حقی شد و دو گل برای خود و تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه 35 ، ضد حمله سریع گل گهر توسط رضا شکاری و ضربه سر یونس شاکری در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس قرار داشت که حامد لاک شیرجه رفت و توپ به تیر دروازه برخورد کرد و مانع از فاصله گرفتن فاصله شد ، بنابراین گل سرخپوشان همچنان باقی مانده است. بسته در دقیقه 39 سرانجام پاس گل گل گهر رخ داد و یونس شاکری در دومین تلاش خود با یک شوت دروازه را باز کرد و اختلاف به حداقل رسید.

تیم پرسپولیس: حامد لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آگای ، میلاد سرلک ، احمد نورالهی ، احسان پهلوان ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه (کارت زرد).

تیم گل گوهر: علیرضا حقی ، آرمین سهرابیان ، سعید صادقی ، یونس شاکری ، علیرضا علیزاده ، میلاد زکی پور ، محمد آقاجانپور ، علیرضا آرتا ، رضا شکاری (کارت زرد) ، احمدرضا زندرو ، امین پورا.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا