بین المللی

گزارش نیوزویک از ارتش سری آمریکا؛ نیروهای ناشناخته‌ای که از هیچ قانونی پیروی نمی‌کنند

به گزارش گروه بین الملل فارس ، مجله آمریکایی نیوزویک در معرفی گزارش ویژه ای تحت عنوان “در داخل ارتش مخفی آمریکا” که به گفته این نشریه بزرگترین نیروی مخفی جهان تاکنون است ، قدرت مخفی وزارت دفاع آمریکا را ارائه می دهد. اره.

براساس این گزارش ، سرویس مخفی پنتاگون طی دهه گذشته حدود 60 هزار عضو دارد ، بسیاری از آنها با افراد دیگر غیر از شخص اصلی با چراغ خاموش ، همه در قالب برنامه گسترده تری به نام “کاهش هویت” است. هستند. این نیرو که به گفته نیوزویک بیش از ده برابر مأموران مخفی سیا عضو دارد ، وظایف داخلی و خارجی خود را در هر دو مخفی نظامی و غیرنظامی انجام می دهد ، چه در زندگی واقعی و چه در فضای مجازی ، گاهی تحت عنوان مشاغل خصوصی و شرکت های مشاور برخی از که شرکت های شناخته شده ای هستند.

به گفته نیوزویک ، این روند منجر به این شده است که تعداد بیشتری از سربازان ، غیرنظامیان و جعل کنندگان با هویت های کاذب کار می کنند ، بخشی از آن به دلیل افزایش نیروهای مخفی است ، اما همچنین یک واکنش بین المللی به چالش های سفر و فعالیت در یک جهان به طور فزاینده شفاف است. علاوه بر این ، تشدید جنگ سایبری پنتاگون منجر به شکل گیری هزاران جاسوس شده است که عملیات روزانه خود را علیه شخصیت های مختلف داستانی انجام می دهند ، دقیقاً چنین عملیاتی که ایالات متحده روسیه و چین را متهم می کند.

ژورنال آمریکایی بیشتر توضیح می دهد که گزارش انحصاری آن در مورد این دنیای مخفی نتیجه دو سال تحقیق است ، از جمله بررسی بیش از 600 رزومه و هزاران آگهی استخدام ، ده ها درخواست قانون آزادی اطلاعات و مصاحبه های متعدد با شرکت کنندگان در دفاع و راه حل های دریافت کنندگان در ایالات متحده. این نه تنها برای این بخش ناشناخته ارتش ایالات متحده ، بلکه همچنین رویه ای کاملاً خارج از کنترل قانونی این کشور امکان پذیر است.

طبق این نشریه ، هیچ کس از اندازه کلی برنامه نمی داند و تأثیر رشد سریع برنامه بر سیاست ها و فرهنگ نظامی هرگز مطالعه نشده است. كنگره آمریكا هرگز جلسه استماع این موضوع را برگزار نكرده است. با این حال ، تحقیقات نیوزویک نشان می دهد که اقدامات نظامی در توسعه این نیروی مخفی عظیم نه تنها قوانین ایالات متحده ، بلکه کنوانسیون های ژنو ، قانون رفتار نظامی و مسئولیت پذیری را تحریک می کند.

بر اساس این گزارش ، حدود 130 شرکت خصوصی در اداره این دنیای مخفی جدید و همچنین ده ها سازمان دولتی ناشناخته و مخفی که از این برنامه حمایت می کنند ، نقش دارند. آنها قراردادهای طبقه بندی شده و عملیات کنترلی را که مورد تأیید عموم نیستند تنظیم می کنند. در کل ، این شرکت ها سالانه 900 میلیون دلار صرف پرسنل مخفی می کنند و همه کارها را انجام می دهند ، از جمله مستندسازی و پرداخت قبض (و مالیات) افرادی که با نام های ساختگی کار می کنند تا ساخت استتار و سایر دستگاه ها برای جلوگیری از شناسایی. ساخت وسایل نامرئی هزینه زیادی دارد. برای عکاسی و شنود شنود از فعالیت ها در دورترین نقاط خاورمیانه و آفریقا.

اپراتورهای نظامی در حال سیم کشی و برق رسانی یک وسیله نقلیه در سوریه هستند تا آن را به یک سکوی ردیابی برای بهره برداری از تلفن و سیگنال های بی سیم تبدیل کنند

دستگاه پیگیری را در پاشنه کفش و یک عکس را بر اساس چراغی که دستگاه شنود در آن نصب شده است نصب کنید

آجر تقلبی با دستگاه شنود نصب شده و برای عملیات شناسایی نزدیک در افغانستان استفاده می شود

بر اساس این گزارش ، نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده بیش از نیمی از جنگنده های سایه ای گروهان را تشکیل می دهند و تروریست ها را در مناطق نظامی از پاکستان تا غرب آفریقا ، اما همچنین به طور فزاینده ای در مناطق حساس ایالات متحده آمریکا. در مکانهایی مانند کره شمالی و ایران کار کنید.

بر اساس این گزارش ، متخصصان اطلاعات ارتش – مأموران اطلاعات ، مأموران ضد جاسوسی و حتی زبان شناسان – دومین م largestلفه بزرگ این نیرو هستند ، با هزاران نفر بلافاصله با درجاتی از پوشش برای محافظت از هویت واقعی آنها.

اما طبق تحقیقات نیوزویک ، جدیدترین و سریعترین گروه در حال رشد ارتش مخفی است که عملیات سایبری را انجام می دهد و هرگز از صفحه کلیدهای رایانه ای خود خارج نمی شود. به گفته نیوزویک ، اینها پیشرفته ترین جنگجویان سایبری و گردآوریگران اطلاعاتی هستند که با هویت کاذب و با استفاده از تکنیک های “غیر انتساب” و “انتساب نادرست” ، ضمن پنهان کردن حضور آنلاین خود ، به دنبال اهداف با کیفیت و چه “اطلاعات” جمع آوری یا حتی آنها در کارزارهای نفوذ و دستکاری شبکه های اجتماعی شرکت می کنند.

بر اساس این گزارش ، صدها نفر در آژانس امنیت ملی ایالات متحده یا برای آن کار می کنند ، اما طی پنج سال گذشته ، هر واحد اطلاعاتی و عملیاتی ارتش ایالات متحده یک سلول عملیاتی “شبکه” بوده است که هم اطلاعات اطلاعاتی و هم امنیت عملیاتی را جمع آوری می کند. ، ایجاد شده.

به گزارش نیوزویک ، اطلاعات شخصی آنلاین فراوان (همراه با هک های غیرمعمول خارجی) به سرویس های اطلاعاتی خارجی این امکان را داده تا هویت جعلی جاسوسان آمریکایی را بهتر کشف کنند. بنابراین این برنامه پنهانی نه تنها در قلب ضد جاسوسی است ، بلکه بخشی از انتقال پنتاگون به رقابت ابرقدرت با روسیه و چین است – رقابت ، نفوذ و ایجاد اختلال در “زیر سطح درگیری مسلحانه” یا آنچه ارتش “خاکستری” می نامد منطقه “.” ، فضایی در طیف بین درگیری و صلح.

یک بازنشسته ارشد که برنامه تنش زدایی و “برنامه های دسترسی ویژه” بسیار محرمانه را کنترل می کند و مسئول محافظت از آنها در برابر کنترل و سازش است ، می گوید هیچ کس از دامنه برنامه نمی داند و توجه چندانی به عواقب آن ندارد. نه برای آداب و رسوم نظامی وی گفت: “همه چیز از وضعیت کنوانسیون ژنو – جایی که یک سرباز با هویت کاذب کار می کند تا توسط دشمن اسیر شود – تا غفلت عمدی کنگره مشکل ساز است.”

وی گفت که نگران است که تمایل به نامرئی شدن دشمن ، نه تنها کاری را که ایالات متحده در سراسر جهان انجام می دهد پنهان کند ، بلکه پایان دادن به درگیری را نیز دشوارتر کند. این مقام که خواست نامش فاش نشود زیرا مجاز به گفتگو با رسانه ها نبود ، افزود: اکثر مردم حتی اصطلاح شناسایی هویت را نشنیده اند ، چه رسد به آنچه که انجام می دهند.

بخش دیگری از گزارش نحوه کار این عوامل در دنیای الکترونیکی امروز ، جایی که همه چیز ثبت شده است و شکستن تجهیزات بیومتریک کار آسانی نیست ، بیان می کند که در 99 مورد از 100 مورد نیازی به پنهان سازی هویت نیست و اکثر آنها با خود سفر می کنند اسامی واقعی آنها هویت عملیاتی خود را فقط در جایی که عملیات انجام می شود ایجاد و مبادله می کنند. یا هنگامی که آنها از مرز به مکانهایی مانند پاکستان و یمن عبور می کنند و خطرناکترین ماموریت ها را انجام می دهند.

به گفته نیوزویک ، این مأموریت ها بالاترین سطح حساسیت را دارند و شامل جمع آوری اطلاعات نزدیک یا استفاده از دستگاه های ردیابی کوچک است که هرکدام در برنامه های دسترسی خود افراد است – مأموریت هایی که چنان حساس هستند که وزیر دفاع شخصاً باید آنها را تأیید کند. برای این یک درصد عملیاتی که کنترل گذرنامه باید تحت هویت های کاذب استفاده کند ، سیستم های مختلفی برای دور زدن دستگاه های بیومتریک وجود دارد ، برخی فیزیکی و برخی الکترونیکی.

الگویی که برای ایجاد ماسک برای تغییر کامل ظاهر یک عامل استفاده می شود

ماسکی که یک افسر برای مطابقت با هویت دروغ او استفاده کرده است

دست سیلیکونی برای دور زدن اثر انگشت و ایجاد هویت جعلی برای مسافران مخفی

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا