بین المللی

ترامپ حاضر بود برای فرار از سخنرانی ترزامی پول بدهد!

به گزارش اسپوتنیک ، پیرس مورگان ، مجری سابق صبح بخیر انگلیس گفت: “دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا گفته است كه حاضر است 100000 دلار بپردازد تا به سخنرانی ترزا می ، نخست وزیر سابق انگلیس گوش ندهد.”

مورگان که روابط دوستانه ای با چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده داشت ، در مقاله ای برای Expectator نوشت که وی یک بار به ترامپ گفت که ترزا می بیش از 100000 ین (141،000 دلار) برای سخنرانی های خود از زمان خارج شدن از دفتر نخست وزیری ، و ترامپ پاسخ داده است. “شوخی می کنی؟ من 100000 ین می دهم که نشنوم!”

پیرس مورگان همچنین گفت که وقتی به ترامپ گفت نخست وزیر می از زمان استعفا در سال 2019 بیش از 1 میلیون دلار از سخنرانی های خود درآمد کسب کرده ، شوکه شده است.

رسانه های انگلیس گزارش می دهند که می سالانه 120 هزار دلار از دفتر سخنرانان واشنگتن دریافت می كند. همانطور که قبلاً گفته شد ، روابط دونالد ترامپ و ترزا می با فراز و نشیبهایی روبرو شده است ، هر دو سیاستمدار درگیر موضوعات مختلفی از جمله بریگز ، نشت اطلاعات حساس و تروریسم هستند. دیلی تلگراف در گزارشی براساس یک سند مخفی فاش شده گزارش داد: ترامپ در یک مکالمه تلفنی با همکار خود صحبت می کند که تقریبا او را گریه می کند.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا