اجتماعی

جزییات قرارداد مالی شهرداری تهران با یاسر هاشمی

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، سازمان مذکور قراردادی به مبلغ 420 میلیون برای اسکان بیمارانی که از این شهر به تهران می آیند منعقد کرده است.

ج نزدیک شدن به روزهای آخر فعالیت اداره شهر در دوره پنجم ، انعقاد این قرارداد با نزدیکان اعضای فعلی شورای شهر زیر سوال است و این موضوع مطرح شده است ؛ چه لزومی به انجام این کار وجود داشت و آیا گزارش مستندی از نحوه اجرای این قراردادها پس از انقضا آن ارائه می شود یا خیر؟

اگرچه خبرنگار مجله زنده خبری برای کسب اطلاعات در این باره با رئیس شورای شهرداری تهران تماس گرفت ، اما وی همچنان بی پاسخ ماند. سازمان ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران وی در پاسخ به این خبر اعلام کرد:

“در سال های اخیر ، پدیده اسکان بیماران غیر تهرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران ضمن ایجاد منظر شهری نامناسب ، فضایی به دور از کرامت انسانی و همراهان به دلایلی مانند هزینه بالای اسکان در بیمارستان ها یا مدت طولانی ایجاد کرده است. درمان. آنها باید در حومه بیمارستانها در چادرهای توریستی در زمان های مختلف سال ، به ویژه در فصول سرد ، در حومه بیمارستان ها بمانند.

در حال حاضر ، طبق برآوردهای غیررسمی ، علاوه بر ظرفیت موجود ، بیش از 300 بیمار در روز به چنین خدماتی نیاز دارند.

از سال 2014 ، شهرداری تهران مراكزی را به نام همراسارا تأسیس كرده است كه هم اكنون حدود 260 تخت ظرفیت دارد و با در نظر گرفتن ظرفیت موجود به بیش از 300 تخت جدید نیاز دارد تا به وضعیت مطلوب برسد.

در حال حاضر ، آنها بهمراه جاده های شهرداری فقط در نزدیکی بیمارستانهای پیامبر اکرم (ص) ، کودکان مفید ، امام خمینی ، امام حسین (ع) ، بهارلو ، فارابی و لوگمان و سایر مراکز درمانی و بیمارستانهای بزرگ خارج از کشور خدمات ارائه می دهند. از طیف وسیعی از این خدمات است. علاوه بر این ، میزان تقاضا در خانه های سیار موجود بیش از ظرفیت فعلی است.

متأسفانه قرارگیری نامناسب همراهان بیمار در مجاورت بیمارستانهای تهران مسئله ای است که طی دهه گذشته به موضوعی برای از بین بردن چهره ایران در رسانه های ضد ایرانی تبدیل شده است ، در حالی که مشکلات زیادی را برای نزدیکان به وجود آورده است. کشور.

در این راستا ، برای تنویر افکار عمومی ، لازم به توضیح است که موسسه رها تنها خیریه ای است که در این زمینه تخصص دارد و دلیل اصلی شکل گیری و فلسفه وجودی آن ، تأمین خوابگاه و خدمات اجتماعی به بیماران است. در مناطق مختلف کشور این م instسسه تجربه ای واضح و قابل تحسین دارد و با طراحی الگوی چند وجهی مشارکت و جلب مشارکت انجمن هتلداران و نیکوکاران تهران ، فقط در سال گذشته توانسته است به بیش از 2000 بیمار خدمات ارائه دهد.

در همین راستا ، شهرداری تهران از طریق سازمان کمک های اجتماعی ، خدمات و مشارکت های اجتماعی از سال گذشته به جای سیاست ایجاد مراکز و بنگاه های جدید در این زمینه ، سعی در بسیج ظرفیت و مدیریت بهینه منابع دارد. با هزینه های مستقیم و غیر مستقیم. تا دو برابر مبلغ توافق شده. این شرکت موظف است خدمات خود را به صورت برون سپاری هدفمند توسعه دهد.

بر این اساس و مطابق مفاد قرارداد این سازمان با م Instituteسسه رها که کاملاً در سیستم شفافیت شهرداری است ، توافق شد که حداکثر 60 تخت در روز برای هر شخص که 70 هزار تن خدمت می کند اختصاص یابد. روز ، و موسسه رها نیز به طور متوسط ​​50 هزار تومان برای هر نفر مشاركت می كند ….

این سازمان ، صرف نظر از هر گونه مشاوره یا درگیر شدن عوامل غیر فنی ، با نتیجه گیری یک بررسی جامع از خدمات کلیه موسساتی که چنین فعالیت هایی را انجام می دهند ، و همچنین با احترام به رهبری شهرداری ، به نتیجه همکاری با رها رسید موسسه نه آقای یاسر هاشمی. لازم به ذکر است که موارد مطرح شده براساس اسناد و مدارک معتبر است و گزارشات لازم نیز قبلاً به درخواست مقامات نظارتی ارسال شده است.

قابل ذکر است که ، از ابتدای همکاری ، موسسه رها اصرار به پرداخت مستقیم مبلغ توافق شده به مراکز اقامتی ، برابر فاکتور صادر شده داشت که به دلیل موانع اداری برای این سازمان امکان پذیر نبود.

این سرویس شهرداری تهران یکی از خدمات همیشگی در زمینه حمایت اجتماعی از شهر است و این سازمان در تلاش برای توسعه و ارائه این خدمات است تا زمانی که بحث مسکن در مجاورت بیمارستان ها و مراکز درمانی در تهران فرا می رسد . صفر ، بنابراین این فرصت همه موسسات متخصص در این زمینه را دعوت و دعوت می کند تا ما را در این ماموریت مهم یاری دهند.

47231

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا