اجتماعی

نیازی به مدیران وادراتی به شهرداری تهران نخواهد بود

رئیس ستاد انتخابات وحدت شورای تهران با تأکید بر اینکه توجه لیست شورای وحدت در محدوده شهرداری است ، گفت: به غیر از موارد استثنایی ، نیازی به روسای اداری شهرداری نخواهد بود.

به گزارش مجله زنده خبری ، مرتضی طلایی در نشست خبری شورای وحدت که امروز (چهارشنبه) با حضور حسن بیادی و کنتی نامزدهای لیست این شورا برگزار شد ، اظهار داشت: او به آنها خدمت می کند. ما امیدواریم که روز جمعه یک پیروزی قاطع برای آقای رئیسی شاهد باشیم.

وحدت رئیس ستاد انتخابات تهران افزود: شهروندان تا چهار سال آینده سرنوشت نمایندگان منتخب خود را در روز جمعه ترک می کنند. لیست منتشر شده توسط شورای وحدت برای شورای شهر متشکل از افراد متخصص و باتجربه است.

وی ادامه داد: رویکرد شورای وحدت و لیست ارائه شده توسط آن این است که ظرفیت بالایی از نیروی انسانی در شهرداری وجود دارد که به درستی استفاده نشده است.

دبیرکل جبهه هما تأکید کرد: توجه ما معطوف به شهرداری است و جز در موارد استثنایی نیازی به روسای اداری در شهرداری نخواهد بود. توزیع عادلانه خدمات اشتغال در شهرداری باید در یک کد انضباطی روشن و توضیح داده شود.

طلایی تأکید کرد: توزیع خدمات و امکانات کارمندان شهرداری از جمله پاکبانان ، رانندگان تاکسی ، رانندگان اتوبوس و مترو که از اعضای سخت کوش شهرداری هستند و از نظر ایمنی در محل کار ، بیمه ، امکانات و … مشکل دارند ، می باشد. رویکرد شورای وحدت و توجه ویژه به این امر است. قشر مهم است.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان در مدیریت تهران افزود: مشارکت شهروندان در مدیریت شهری زیر صفر است. بودجه 1400 شهرداری تهران 50 هزار میلیارد تن است که با نیمی از این بودجه با مشارکت شهروندان قابل مدیریت است. این زباله ها به عنوان طلای کثیف شناخته می شود و برای تولید درآمد در جهان استفاده می شود. اما در تهران جمع آوری آن هزینه دارد! همچنین 354 منطقه تهران باید دارای 354 دولت محلی باشد که این یکی از خواسته های جدی شورای چهارم برای تشکیل شورای منطقه بود.

طلایی با اشاره به احیای بافت فرسوده گفت: با مشارکت شهروندان و صرف بودجه اندک ، می توان در مدت زمان کوتاهی برای حل این مشکل در پایتخت گام برداشت. حوزه حمل و نقل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توانیم با مشارکت شهروندان در جهت توسعه آن گام برداریم.

وی با اشاره به رهبری تهران گفت: “ما به دنبال شهر جزیره ای تهران نیستیم. در عوض ، سرمایه باید توسط دولت شهر مدیریت شود. کسانی که به لیست شورای وحدت رای دهند چهار سال ضمانت خواهند داشت.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا