ورزش و نشاط

تصمیم مهمی که AFC تا ۱۰ روز دیگر می‌گیرد

انتظار می رود کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی در مورد نحوه صعود به جام جهانی 2022 و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اواخر ماه جاری اعلام کند.

پنجشنبه گذشته ، مهلت FIFA برای 12 تیمی که برای انتخاب استادیوم خانگی به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا راه یافته بودند ، پایان یافت ، در حالی که دیروز (یکشنبه) مهلت میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا به پایان می رسد.

یک منبع از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت که AFC با مشورت فیفا ، برنامه 12 تیم راه یافته به فینال جام جهانی را بررسی می کند و ظرف 10 روز رسماً پذیرش یا رد این برنامه ها را اعلام می کند. اگر این کشورها شرایط میزبانی را نداشته باشند ، باید کشور میزبان سوم را ارائه دهند ، اما در صورت شیوع ویروس کرونا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند مسابقات را به صورت متمرکز و میزبان یک کشور برگزار کند.

تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی با عراق ، کره جنوبی ، امارات ، سوریه و لبنان هم گروه است ، در حالی که ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز سه نماینده دارد که استقلال برابر الهلال عربستان و پرسپولیس به تساوی تاجیکستان و تراکتور به مصاف النصر عربستان می رود.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا