اجتماعی

آغاز به کار خطوط پردازش مدرن پسماند از ابتدای مهرماه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: از اول اکتبر خطوط مدرن تصفیه پسماند به تدریج در نقاط مختلف تهران آغاز به کار می کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، صدرالدین علیپور با اشاره به این بازدید با همراهی موتبی یزدانی معاون شهردار تهران از دستگاه های من بازدید کرد. س. “طبق برنامه جامع پسماند و طرح کاسه ، تهران باید به هشت منطقه اصلی و یک کارخانه در هر منطقه تبدیل شود.” س. ایجاد شود ؛ کارخانه هایی که فشار و دفع زباله را به حداقل می رسانند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مهم ایستگاه های میانی از جمله اعتراض مداوم همسایگان این ایستگاه ها ، اظهار داشت: ساختمان های کنار این ایستگاه ها به دلیل بوی بد زباله و سر و صدای مداوم تریلرهای کابل همیشه اعتراض کرده اند. علاوه بر این ، نشت نفوذ در اطراف ایستگاه ها و در طول مسیر پیامدهای مخربی را برای محیط زیست به همراه دارد.

علیپور گفت با احداث این کارخانه ها نه تنها این مشکلات برطرف می شود بلکه میزان نفوذ 80 درصد کاهش می یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به آخرین وضعیت خطوط بازیافت مدرن ، گفت: ما در منطقه کوهک (مناطق 21 ، 22 و 5) پیشرفت قابل قبولی را شاهد بوده ایم ، بنابراین این کارخانه از اول آنلاین شروع به کار می کند. “

وی افزود: مناطق آزادگان (15 ، 16 و 12) و دوکوهه (13 ، 14 و 8) به ترتیب 30 و 40 درصد پیشرفت دارند که یکی دو ماه پس از منطقه کوهک به بهره برداری می رسند.

علیپور همچنین گفت که کارخانه حکیمیه (مناطق 4 و 7) در حال حاضر حدود 40 درصد تکمیل شده است و یک پیمانکار برای مناطق 11 ، 19 و 20 مشخص شده است. همچنین در سه منطقه دیگر ، روند انتخاب زمین و پیمانکار در حال انجام است. به

بر اساس این گزارش ، روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ، وی در پایان گفت: معاون خدمات شهری تاکید کرد که مناطق باید حداکثر همکاری را داشته باشند تا عملیات کارخانه ها با سرعت بیشتری به پایان برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا