ورزش و نشاط

برگزاری رویدادهای ورزشی نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس

به گزارش شفاف به نقل از روابط عمومی نیروهای مسلح ، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی ، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح ، در مورد برنامه های این نهاد در هفته دفاع مقدس گفت: وی پذیرفت که و امسال ، اطلاعیه هایی در مورد اجرای این برنامه ها در بخش های مختلف اعلام شده است. برنامه ها در اولین روز از هفته دفاع مقدس با کنفرانس کوهنوردی در بالای کلک چال و بازدید از تپه نورالشهدا آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین فردا مسابقات تنیس روی میز برای بازنشستگان و جانبازان برگزار می شود. همانطور که اشاره کردم ، همه برنامه های هفته دفاع ملی است و گزارشی از اجرای این برنامه ها باید توسط نهادهای مربوط ارائه شود.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح افزود: روز پنجشنبه با شهدا موافقت می شود که مقامات و افراد مختلف با بازدید از حرم مطهر شهدا در حالی با آرمان های شهدای گرانقدر به توافق برسند. اهدای گل “همچنین پنجشنبه پنج مسابقه دریایی مربوط به مسابقات جهانی لرزه نگاری در نوشهر برگزار می شود. این مسابقات به صورت آنلاین است و در پایان مسابقه فیلم به سازمان جهانی ارسال می شود تا در نهایت نمایندگی کشور را داشته باشد. شخصاً باشد ، اما به دلیل محدودیت های کرونا ویروس آنلاین خواهد بود.

امیر فولادی گفت: مسابقات دو و میدانی در تمام پادگان های کشور برای سربازان عزیز ، مسابقات طناب کشی و دارت برای فرزندان کارکنان ، مسابقات فضای مجازی برای خانواده ها ، تیراندازی برای کارکنان پایور ، تمرینات آمادگی جسمانی و کلاس های صعود از دیگر برنامه های مرتبط است.با هفته دفاع مقدس. به علاوه بر این ، طرح صعود به یکی از بلندترین قله های هر استان باید توسط نیروهای مسلح کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در راهپیمایی نمادین اربعین در 26 اکتبر در شهرهای مختلف شرکت خواهند کرد ، افزود: همچنین یک همایش ورزشی باستانی داریم که با هماهنگی فدراسیون ورزش های زورخانه برگزار می شود.

امیر فولادی در پایان گفت: در جدیدترین برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس مراسم “شب یاد” به افتخار پیشگامان این عرصه که برای 7 اکتبر برنامه ریزی شده است برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا