اجتماعی

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیر عامل اربعین حسینی گفت: خدمات حجاج ایرانی سه تا چهار روز پس از فارغ التحصیلی اربعین حسینی به زائران ادامه می یابد.

به گزارش مجله زنده خبری ، امید کوثری فر گفت در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه این کشور برای انتقال زائران اربعین حسینی به عراق پرواز کند. اما با توجه به افزایش متقاضیان سفر به سایر فرودگاه های کشور که امکان پرواز آنها وجود داشت ، امکان پرواز به عراق وجود داشت ، وی گفت: به عنوان مثال ، در ابتدا پرواز از کرمان به عراق برنامه ریزی نشده بود ، اما در برخی از استانهای شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان فرصت ایجاد می شود.

وی همچنین با بیان اینکه طبق آخرین مشاهدات ایرلاین های معرفی شده و مشخص شده ، قیمت بلیط هواپیما به نجف بر اساس قیمت مصوب فروخته شده و هیچگونه تخلفی از سوی این ایرلاین ها ثبت نشده است ، افزود: لازم به ذکر است که فرودگاه نجف این یک فرودگاه خصوصی است و اجازه پروازهای متعدد را نمی دهد.

کوثری فر از نمازگزاران اربعین حسینی خواست زمان بازگشت خود را در زمان اوج سفر انتخاب نکنند ، زیرا این امر باعث ایجاد مشکلاتی از جمله کمبود پروازها شد. مطابق برنامه پرواز تنظیم کنید تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

حسینی ، مدیر اجرایی مرکزی اربعین در یک برنامه رادیویی گفت که نمازگزاران می توانند چند روز پس از پایان اربعین به کشور بازگردند و در بازگشت به کشور هیچ عجله ای ندارند. اعتقاد بر این است که موکب های ایرانی سه تا چهار روز پس از پایان اربعین به خدمات رسانی به زائران ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا