اقتصادی

رمز ارز ملی بر پایه ریال راه اندازی می شود

سخنگوی کمیته اقتصادی مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی گفت که رمز ارز ملی بر اساس ریال است.

غلامرضا رهابه در گفت وگو با مجله زنده خبری ، جلسه امروز کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد: «این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد. ، منابع ارزی و ارزی. “منابع ارزی کافی وجود دارد و کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، بنابراین می توان از منابع ارزی بدون ایجاد مشکل برای کشور با توزیع بهینه و مدیریت مناسب استفاده کرد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که برای اولین بار توسط رئیس بانک مرکزی مطرح شد ، ایجاد کد ارز ملی بر اساس ریال بود که در صورت اجرایی شدن ، کشور ما جزو معدود کشورهایی خواهد بود که دارای پول ملی است. کد بر اساس پول ملی خود “در این رابطه ، رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین اعلام کرد که این کمیسیون گزارشی از وضعیت ارزهای رمزنگاری شده در کشور و الزامات آن دارد و بر این اساس یک قانون مناسب در مورد ارزهای رمزنگاری شده تهیه می کند. مدیریت و سازماندهی کنید. رئیس بانک مرکزی نیز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این نگرش اعلام کرد.

سرانجام سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی در مورد تخلفات ، کنارگذاشتن و اقدامات دولت قبل در زمینه اقتصادی و ابزارهای پرداخت ، پایانه های فروشگاهی و جمع آوری مالیات سوالاتی مطرح کرد. ارسال خواهد شد. همچنین پیش بینی شده است که بانک مرکزی این موضوعات را در حوزه تحت نظارت خود با در نظر گرفتن جدول زمانی خاص بررسی کرده و گزارش خود را به کمیسیون ارائه دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا