سلامت و تندرستی

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین فردی که از ایمپلنت دندان استفاده کرد ، یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که 40 سال از زمان کاشت تا پایان عمر از آن استفاده کرد و نشان داد که تیتانیوم با بدن سازگار است و به بافت زنده استخوان متصل است. از آن زمان ، میلیون ها نفر در سراسر جهان از ایمپلنت برای بهبود سلامت و ایمنی خود در برابر بیماری های ناشی از از دست رفتن دندان ها استفاده کرده اند. ایران در درمان دندانپزشکی از دنیا خارج نمی شود و استادان و متخصصان دندانپزشکی با آموزش و مهارت هایی که در این زمینه دیده اند بدون اغراق از بهترین دندانپزشکان هستند. اگر می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران ما می توانیم شما را با دکتر عباس گشادرو ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ، عضو هیات علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتال ، که مشاوره تخصصی دارند و از جدیدترین علم و فناوری برای ارائه بهترین خدمات ایمپلنت ایمپلنت در تهران.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت دندان روشی است که به موجب آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و به عنوان دندان اولیه عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که نمی توان همه نامزدها را مسئول آن دانست. کسانی که برای کاشت ایمپلنت در تهران اقدام می کنند ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کرده و پس از تأیید وی برای آن اقدام کنند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ همانطور که می دانید ، بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی باعث آسیب جسمی و روانی فرد می شوند. این مورد در مورد حفره های دندانی صادق است نه پر شدن آنها. از جمله مشکلاتی که برای بیمار ایجاد می شود ترس یا ناراحتی از بودن در اجتماع است. نداشتن دندان یا وجود پروتزهای متحرک عزت نفس آنها را کاهش می دهد ، زیرا آنها هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن یا خندیدن از مشاهده این مشکل می ترسند ، بنابراین سعی می کنند از حضور در مکان های عمومی که باعث ایجاد استرس عاطفی در انسان می شود ، خودداری کنند.

ویژگی های متخصص ایمپلنت تهران

اگر تصمیم کاشت شما در تهران و دیگر شهرها جدی است ، باید متخصصی را انتخاب کنید که مهارت و تجربه کافی داشته باشد. متخصص ایمپلنت در تهران ، با دانش و تجربه خود ، ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت حفره دهان را بررسی می کند تا مطمئن شود که بیماری خاصی ندارد و استخوان های فک دارای توانایی لازم برای نگه داشتن ایمپلنت هستند ، و اگر داوطلب کاندیدای مناسبی برای این کار است. نوع درمان را بشناسید ، نحوه عمل به بیمار ، هزینه درمان و سایر توضیحات لازم را برای آماده سازی روانی او به بیمار بدهید. دکتر عباس گشدرو و تیم تخصصی وی با دانش و تجربه خود در این زمینه سعی می کنند زندگی سالم تری را برای بیماران تضمین کرده و از لبخندی زیبا لذت ببرند. از آنجا که مضرات از دست دادن دندان نازک شدن لب ها ، ضعیف شدن استخوان فک ، افتادگی صورت و پیری زودرس است و حتی پروتزهای متحرک نمی توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کنند. بنابراین به بیماران این امکان را می دهند که در تهران ایمپلنت بگذارند تا در روابط عاطفی و اجتماعی خود دچار مشکل نشوند.

علاوه بر این ، بهترین پزشک ایمپلنت در تهران فردی است که دارای تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت باشد و علاوه بر استفاده از مواد ایمپلنت با کیفیت و استاندارد برای بیماران خود ، همچنین با استفاده از تکنولوژی روز و رعایت اصول بهداشتی در کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود. پزشک ایمپلنت با تحصیل چندین سال در دانشگاه مهارت های خود را کسب می کند و تحت آموزش های لازم قرار می گیرد و همچنین عمل های موفقی را انجام می دهد. علاوه بر این ، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران کمی بیشتر از سایر روش های درمانی است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی را پیدا کنند که خدمات ارزان کاشت را ارائه دهد. اما مهمترین این هزینه ها کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران است ، اما به دلیل اهمیت آن برای خانواده ها شرایطی در کلینیک دکتر عباس گشادرو فراهم شده است تا متقاضیان جراحی ایمپلنت بتوانند درمان تخصصی ایمپلنت را به صورت اقساطی و با قیمت مناسب دریافت کنند.

همانطور که می دانید عواقب از دست دادن و جایگزینی دندان ها تأثیرات منفی زیادی بر کیفیت زندگی افراد دارد که یکی دیگر از تاثیرات منفی آن ، اختلال در دندانپزشکی است. به دلیل وجود فضای خالی که با کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان ایجاد می شود ، دندانهای جانبی به یکدیگر فشرده شده و باعث کج شدن آنها می شود که این امر بر روی رشته های عصبی داخل فک فشار وارد کرده و باعث سردردهای شدید می شود. این سردردها او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه باز می دارد یا کیفیت کار را کاهش می دهد و این یکی از مشکلات جسمی برای فرد خواهد بود ؛ اما تأثیر روانی که بر او می گذارد این است که وقتی با دیگران صحبت می کند ، به ویژه در جمع ، این اختلال از زیبایی چهره او می کاهد و فرد ترجیح می دهد برای اجتناب از چنین موقعیتی منزوی باشد. اما به جای به دست آوردن چنین تجربه ای ، بهتر است قبل از ناخوشایند شدن ایمپلنت ها در تهران به دلیل پیامدهای نامطلوب این تجربه ، داوطلب شوید.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و امکانات رفاهی می خواهید کلینیک ایمپلنت تهران دکتر عباس گشادرو شما می توانید از وب سایت https://tehranimplantteam.com برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد آنها و مشاهده نمونه های درمانی استفاده کنید یا برای مشاوره یا قرار ملاقات با ما تماس بگیرید. این کلینیک زمان مشاوره برای کسانی که برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت به تهران مراجعه می کنند را در نظر می گیرد تا متخصص ایمپلنت با بررسی و انجام آزمایشات از نظر شرایط و وضعیت روحی بیمار مطلع شود. رفتار. نکته مهم دیگر فضای کلینیک است که فضایی آرام ، شیک ، کادر پزشکی دوستانه با رعایت کامل اصول عقیم سازی تجهیزات دندانپزشکی برای بیماران فراهم کرده است. به حداقل رساندن زمان انتظار بیمار از دیگر مواردی است که در این مرکز کاشت ایمپلنت در تهران اهمیت دارد.

* گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا